معاون امور مجلس رئیس جمهور گفت:باید برای مردم دستاوردها و پروژه‌های موفق کشور را در تمامی زمینه‌ها تبیین کنیم تا برای انتخابات با مشارکت گسترده مواجه شویم.
کد خبر: ۱۱۴۶۰۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱ 30 December 2023

به گزارش تابناک مرکزی،سید محمد حسینی، ۹ دی ماه، همزمان با فرا رسیدن سالگرد حماسه ۹ دی با حضور در دانشگاه اراک افزود:کشور در بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی، صنعت و تولید برجسته است بنابراین باید همه مسایل کشور برای آحاد جامعه تبیین شود تا برای انتخابات با مشارکت گسترده مواجه شویم.

وی درباره اهمیت انتخابات گفت: مقام معظم رهبری در ابتدای سال به این رویداد مهم سیاسی اشاره کردند و اهمیت آن را برای مردم و مسئولان تبیین کردند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور افزود: انتخابات در کشور ما برخلاف برخی از کشورها از جمله مصر جدی است و مردم با انتخاب افراد اصلح در مقام قانونگذاری و یا هر انتخابات دیگری به صورت مستقیم در سرنوشت خود تاثیرگذار هستند. بنابراین مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب افراد اصلح می‌تواند مسیر توسعه همه جانبه کشور را هموار کند.

حسینی با اشاره به اتفاقات غزه نیز گفت: جبهه مقاومت در حوادث غزه در فضای مجازی روایت اول را انجام داد و سابقه نداشته از غرب تا شرق مردم از ملت مظلوم غزه حمایت و برای کمک به آنان تظاهرات کنند.

وی به اتفاقات سال گذشته اشاره کرد و افزود: سال گذشته خانمی در ایران براثر بیماری فوت کرد، همه علیه ایران بسیج شدند اما اکنون با شهادت ۲۲ هزار نفر در فلسطین، دولت های مدعی حقوق بشر سکوت اختیار کرده اند و تمدن غرب زیر سوال رفته است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور ادامه داد: بعد از ۷۵ سال تجاوز رژیم صهیونیستی جبهه مقاومت و حماس ابتکار عمل را به دست گرفته است و اگر غرب از صهیونیست‌هاحمایت نمی‌کرد رژیم اسرائیل نابود شده بود و نه تنها رژیم صهیونسیتی، بلکه آمریکا در حال افول است و این سخن ما نیست بلکه دانشمندان و اندیشمندان غربی بر این مهم تاکید دارند که این امپراطوری درحال زوال است.

حسینی افزود: رئیس جمهور در حدود ۲ سال و نیم گذشته ۲۵ سفر رییس‌جمهور خارجی داشته‌اند که در جریان این سفرها ۲۲۲ سند همکاری منعقد شده است.

وی بیان کرد: دولت به صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت است و معتقدیم کار برای مردم تعطیلی و توقف ندارد و باید از تمام ظرفیت در این جهت استفاده کرد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه دانشگاهی‌ها امید دولت آیت الله رییسی هستند، بیان کرد: دولت سیزدهم در مقایسه با دولت‌های گذشته بیشترین اعضای هیات علمی را در بدنه خود جای داده است و تنها هدف این اقدام هم تسهیل در امور خدمت‌رسانی است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار