فرمانده انتظامی پردیس از دستگیری سارق به عنف با پوشش مأمور انتظامی در یک عملیات پلیسی در بومهن خبر داد و گفت: متهم پس از دستگیری به سرقت به عنف تلفن همراه زیرپوشش مأمور اعتراف و به مراجع قضایی معرفی شد.
کد خبر: ۱۱۴۶۱۷۳
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۳ 31 December 2023

به گزارش تابناک تهران، سرهنگ مراد صارمی با اشاره به دستگیری یک سارق اظهار داشت: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر آنکه شخصی مأمورنما با خودرو سواری از افراد اخاذی کرده است، پلیس بلافاصله وارد عمل شده است.

وی افزود: براساس اظهارات مالباختگان راننده خودرو تحت پوشش مأموری که بی‌سیم داشته، از مسافران می‌خواهد که گوشی و هرچه همراهشان است را تحویل دهند.

فرمانده انتظامی پردیس در ادامه گفت: با توجه به اهمیت رخداد، این موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ صارمی تصریح کرد: با انجام تحقیقات اولیه و سرعت عمل بالای کارگاهان پلیس آگاهی و مأموران کلانتری ۱۲ بومهن پس از هماهنگی قضایی، متهم بلافاصله شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد.

وی یادآور شد: متهم پس از دستگیری به ۳ فقره سرقت به عنف تلفن همراه تحت پوشش مأمور اعتراف و گوشی کشف شده به همراه متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی پردیس در پایان خاطرنشان کرد: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است لذا ضمن سپاسگزاری از شهروندان تقاضامندیم در صورت مشاهده با هرگونه جرمی در سطح شهرستان سریعاً مراتب را به پلیس ۱۱۰ و یا سامانه پیامکی ۱۱۰۲۱۱ به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار