مدیر توزیع برق شهرستان دامغان از اجرای عملیات احداث کابل ۲۰ کیلوولت در این شهرستان با هدف افزایش ضریب اطمینان تأمین برق خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۶۵۳۱
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۱ 01 January 2024

به گزارش تابناک سمنان، سیدمحمدحسین ترابی، مدیر توزیع برق شهرستان دامغان از اجرای پروژه کابل‌کشی زمینی و هوایی ۲۰ کیلوولت به‌منظور بالا بردن قابلیت اطمینان تأمین برق مناطق مرکزی این شهرستان خبر داد.

وی اضافه کرد: پروژه انجام‌شده در منطقه مرکزی دامغان، بین پست‌های زمینی سعدی و خندق و با مشارکت ۱۵ تن از نیرو‌های عملیاتی بوده است.

ترابی افزود: اهمیت اجرای این پروژه از آنجایی در توزیع برق شهرستان دوچندان است که بعد از وقفه‌ای طولانی به دلیل موانع و مشکلات شهری نظیر حفاری و ... پس از پیگیری‌های مستمر و هماهنگی‌های صورت‌گرفته با دیگر دستگاه‌های خدمت‌رسان به‌خصوص شهرداری دامغان به اجرا و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

مدیر توزیع برق شهرستان دامغان گفت: نیاز کمتر شبکه زمینی به تعمیر و نگهداری، عدم افت ولتاژ مانند کابل‌های هوایی و افزایش قابلیت اطمینان شبکه بین ۲ پست زمینی برق اعلام‌شده از مهم‌ترین مزایای احداث کابل‌کشی زمینی به شمار می‌رود.

ترابی بیان کرد: با این اقدام ۱۰ روزه در مدیریت توزیع برق شهرستان دامغان، سه هزار متر کابل زمینی و ۵۰ متر شبکه هوایی فشار متوسط به ارزش بالغ بر هشت میلیارد ریال احداث و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار