استاندار یزد به مناسبت فرارسیدن 12 دی ماه؛ روز یزد و سالروز ورود پرخیر و برکت رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) به یزد پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۱۱۴۶۷۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۵ 02 January 2024

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، مهران فاطمی؛ استاندار یزد به مناسبت فرارسیدن 12 دی ماه؛ روز یزد و سالروز ورود پرخیر و برکت رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) به یزد پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است؛

بسمه تعالی  
 
یزد مرکز دانش، مرکز هنر، مرکز کار و تلاش و ابتکار، مرکز ایمان و دین باوری است.( مقام معظم رهبری مدظله العالی)
 
تقویم یزد شهر میراث جهانی،دارالعباده و دیار قنات، قنوت و قناعت، خاکی مزین به نام عالمان و فرهیختگان، وادی سختکوشی و نوآوری در زمستان سال 1386 بهاری ماندگار به عطر ایمان و امید را تجربه کرد و به میزبانی رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای (مدظله العالی) مفتخر شد که با استقبال پرشور، شوق آفرین و به یادماندنی قشرهای مختلف مردم مومن، ولایی و انقلابی این کهن دیار همراه بود.
 
روز یزد و یادمان ارزشمند این سفر نورانی که برای استان یزد دستاوردها و مواهب معنوی و مادی فراوان با اثراتی پایدار و گره گشا در حوزه‌های مختلف به همراه داشت را گرامی می‌داریم و امید که در سایه لطف پروردگار و بهره مندی از رهنمودهای آن حکیم فرزانه عزت و سربلندی روز افزون ایران اسلامی به ویژه استان یزد را در عرصه های مختلف شاهد باشیم.

سایه مقام معظم رهبری مستدام باد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار