نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: امروز به برکت مجاهدت ها و تدابیر سردار شهید سلیمانی، رژیم صهیونیستی در مرزهای خود در محاصره جبهه مقاومت است.
کد خبر: ۱۱۴۷۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵ 06 January 2024

تابناک خوزستان: حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدنبی موسوی فرد جمعه شب در آیین بزرگداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در مسجد حضرت ولی عصر(عج) شهر میانرود دزفول، افزود: اگر شهدای مدافع حرم و حاج قاسم نبودند امروز ایران با اقتدار نبود و همچون کشورهای دیگر ویران شده بود.

وی با بیان اینکه حاج قاسم محبوب مردم بود، افزود: سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی که نامش لرزه بر اندام دشمنان می‌انداخت، خود را سرباز ولایت می‌دانست.

امام جمعه اهواز مقاومت مردم غزه در مقابل رژیم جنایتکار صهیونیستی را ناشی از الگوگیری از مقاومت مردم ایران دانست و افزود: مقاومت مردم ایران اسلامی در مقابل تمام مستکبران عالم زیر پرچم ولایت موجب شده است تا مقاومت به فرهنگی فراگیر در منطقه تبدیل شود.

حجت الاسلام موسوی فرد ادامه داد: جمهوری اسلامی در هشت سال جنگ تحمیلی در برابر ابرقدرت‌های دنیا ایستاد و تمام معادلات و محاسبات آنها با مقاومت جوانان ایران اسلامی در هم کوبیده شد.

وی با بیان اینکه طوفان الاقصی موجب بیدار شدن مردم دنیا شده است، گفت: همانطور که شکست صدام در برابر ایران به معنای شکست آمریکا و تمام حامیان آن کشور بود، شکست اسراییل غاصب در مقابل مقاومت فلسطین نیز به معنای شکست آمریکا و حامیان آن است.

کشورهای قدرتمند دنیا به دنبال موشک‌های نقطه زن ایران هستند

نماینده ولی فقیه در خوزستان با تجلیل از نقش عشایر خوزستان در دفاع از مرزهای ایران اسلامی، تصریح کرد: بنیه دفاعی کشور به قدری قدرتمند شده است که دیگر هیچ کشوری حتی در تفکر خود هم جرأت حمله به ایران اسلامی را نداشته باشد.

حجت الاسلام موسوی فرد تصریح کرد: ایران اسلامی امروز به چنان قدرت نظامی دست یافته است که امروز کشورهای قدرتمند دنیا به دنبال موشک‌های نقطه زن جمهوری اسلامی هستند.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه حوادثی مانند جنایت تروریستی گلزار شهدای کرمان بار دیگر اهمیت امنیت را گوش زد می‌کند، افزود: نیروهای امنیتی مقتدر ایران اسلامی توانسته‌اند در سال‌های اخیر هزاران توطئه را خنثی کنند و اگر این مجاهدت‌های شبانه روزی نبود باید هر روز شاهد حوادثی مانند کرمان در سراسر کشور بودیم.

وی تاکید کرد: چشم بیدار سربازان گمنام امام زمان(عج) تمام تحرکات دشمنان ایران اسلامی را زیر نظر دارد و ضربات متعددی به گروه‌های معاند وارد کرده است و این مجاهدت‌ها موجب شده تا ایران به جزیره‌ای امن در دل آتش منطقه باشد.

خدمات دولت سیزدهم به ویژه در خوزستان بی نظیر است

حجت الاسلام موسوی فرد خدمات دولت سیزدهم به ویژه در خوزستان را بی نظیر دانست و گفت: برخی گرانی‌ها مانع از دیده شدن خدمات دولت شده است ولی دولت خدوم سیزدهم در صدد مهار گرانی است و امیدواریم که مهار گرانی به دست دولت مردمی رقم بخورد.

وی افزود: کارهای بزرگ و خدمات فراوانی پس از انقلاب در خوزستان انجام شده است ولی به دلیل اینکه این دستاوردها به خوبی تبیین نشده است، بخش زیادی از جوانان با این دستاوردها آشنایی ندارند.

وی محرومیت زدایی از خوزستان را از جمله اولویت‌های دولت سیزدهم دانست و گفت: با وجود همه خدماتی که پس از انقلاب در استان انجام شده است، تا رسیدن خوزستان به نقطه مطلوب فاصله وجود دارد و انتظار از مسوولان تلاش شبانه روزی برای رفع این نواقص است.

طرح روشنایی چهارراه آوج تا شهر میانرود اجرا می‌شود

فرماندار ویژه دزفول نیز در این آیین در پاسخ به مطالبه‌های مردم شهر میانرود با اشاره به آخرین روند احداث پل شهر میانرود گفت: پس از چندین سال پل میانرود دوباره فعال سازی شده است ولی به دلیل وقفه چند ساله موانعی پیش روی این طرح است که گره گشایی از این موانع نیز با اولویت در حال پیگیری است.

علیرضا خردمند، درمانگاه شبانه روزی را از جمله مطالبه‌های به حق شهروندان میانرود دانست و افزود: احداث درمانگاه خصوصی با تعرفه‌های دولتی راهکار پایدار ایجاد مراکز درمانی در شهرهای تابعه است.

وی ادامه داد: روشنایی جاده از چهارراه آوج تا شهر میانرود به منظور ایمن سازی این محور پرتردد با اقدام جهادی و مشترک شهرداری‌های سه شهر صفی آباد، امام و میانرود، شرکت برق و یکی از خیران منطقه طی روزهای آینده آغاز می‌شود.

فرماندار ویژه دزفول روشنایی جاده مرگبار صفی آباد را از دیگر مطالبه‌های مردم این منطقه دانست و تاکید کرد: این محور اصلی به دلیل تاریکی همواره یکی از جاده‌های پرخطر شهرستان بوده که با روشنایی آن بخش زیادی از ناامنی این جاده رفع می‌شود ضمن اینکه طرح تعریض جاده صفی آباد میانرود نیز در دست اقدام است.

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸ سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی المهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

بر اساس اعلام پنتاگون، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.

در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

شهرستان دزفول دارای چهار بخش مرکزی، چغامیش، سردشت و شهیون و ۱۲ شهر است. شهرهای صفی آباد، شمس آباد، حمزه، میانرود، امام، سالند، دزفول، سیاه منصور، چغامیش، شهیون، منتظران و جندی شاپور شهرهای تابعه شهرستان دزفول هستند.

منبع/ایرنا

برچسب ها: جنگ تحمیلی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار