فرمانده انتظامی فردوس از انهدام باند قاچاقچیان موادمخدر طی عملیات مشترک در کویر خبر داد و گفت: در این عملیات4 نفر از اعضای این باند دستگیر و 61 کیلوگرم تریاک کشف شد.
کد خبر: ۱۱۴۷۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۴ 06 January 2024

به گزارش تابناک خراسان‌جنوبی، سرهنگ علیرضا فولادی، فرمانده انتظامی این شهرستان امروز به رسانه‌ها اعلام کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان بشرویه اخباری مبنی بر اینکه گروهی از قاچاقچیان قصد انتقال موادمخدر از دل کویر را دارند دریافت کردند که دستگیری سوداگران مرگ در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی بیان داشت: مأموران با تشکیل تیم‌های عملیاتی وِیژه مبارزه با مواد مخدر و با امکانات و توانمندی‌های تخصصی به محور کویری اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فردوس افزود: ماموران در محل کویر با تعقیب و مراقبت ۲ دستگاه خودرو و ۲ دستگاه موتورسیکلت تریل قاچاقچیان مواد مخدر طی چند مرحله به ان‌ها دستور ایست داده که قاچاقچیان به دستور ایست توجهی نکرده و از محل متواری شدند.

سرهنگ فولادی تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات پلیسی در نهایت، ۲ دستگاه خودرو و تعداد ۲ دستگاه موتورسیکلت تریل متعلق به قاچاقچیان مواد مخدر را توقیف کرده و همچنین ۴ نفر از اعضای این باند را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این عملیات ۶۱ کیلوگرم تریاک کشف شد؛ خاطر نشان کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

توقیف خودروی حامل سوخت قاچاق در فردوس

فرمانده انتظامی در ادامه هم گفت: مأموران انتظامی این شهرستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند.

سرهنگ فولادی بیان داشت: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودرو؛ هزار و ۷۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فردوس افزود: ماموران در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

برچسب ها: خراسان‌جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار