عکاس خوزستانی رتبه نخست جشنواره بین‌المللی عکس "مزارات" را از آن خود کرد.
کد خبر: ۱۱۴۷۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹ 07 January 2024

تابناک خوزستان: جشنواره بین المللی عکس مزارات با معرفی برگزیدگان جشنواره به کار خود پایان داد و در این دوره، محمد آهنگر، عکاس خوزستانی توانست رتبه نخست جشنواره بین‌المللی عکس مزارات را کسب کند.

در این دوره از جشنواره یک‌هزار و ۷۱ شرکت کننده از ۵۲ کشور شامل ۷۱۸ عکاس ایرانی و ۳۵۳ عکاس غیرایرانی، هفت هزار و ۶۴۳ اثر را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند که پنج هزار و ۴۸۹ اثر مربوط به عکاسان ایران و ۲ هزار و ۱۵۴ اثر از عکاسان دیگر نقاط دنیا بود.

در پایان ارزیابی هیات داوران در ۲ روز داوری، تعداد ۱۱۵ اثر از ۹۵ عکاس شامل ۷۳ اثر از ۶۱ عکاس ایرانی و ۴۲ اثر از ۳۴ عکاس غیرایرانی به کتاب جشنواره و نمایشگاه آثار راه پیدا کرد و در پایان نیز هفت اثر به عنوان برگزیده انتخاب شدند.

آثاری از ۹۶ عکاس شامل ۶۲ عکاس ایرانی و ۳۴ عکاس خارجی در این دوره جشنواره بین‌المللی عکس مزارات پذیرفته شده و آثاری از عکاسانی از کشورهای ترکیه، هندوستان، عراق، بنگلادش، امارات، ازبکستان، ایتالیا، هلند، پرتقال، بلژیک، آمریکا و همچنین ایران از شهرهای مختلف به بخش نمایشگاه راه یافته است.

محمد آهنگر عکاس خوزستانی تاکنون برنده ۱۵۰ مقام بین‌المللی و کشوری در زمینه عکاسی شده است.وی دبیری سوگواره پایتخت موکب‌ها، دبیری سوگواره روایت عاشقی، داوری چندین مسابقه عکس استانی، مدال طلای جشنواره جهانی اربعین۲۰۱۸، رتبه نخست جشنواره بین‌المللی روایت عشق، رتبه اول جشنواره ملی مهرستان و رتبه اول جشنواره ملی راهیان نور را در کارنامه حرفه‌ای خود دارد.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار