بخشدار مرکزی فراهان گفت: همزمان با سالگرد شهادت میرزا تقی خان فراهانی ملقب به امیرکبیر همایش بزرگداشت امیرکبیر با عنوان «فرزند فراهان؛ افتخار ایران» در شهرستان فراهان زادگاه این بزرگ مرد تاریخ برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۴۷۶۰۲
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۷ 07 January 2024

به گزارش تابناک مرکزی،مرتضی چقایی بخشدار بخش مرکزی شهرستان فراهان در جلسه هماهنگی همایش بزرگداشت‌ امیرکبیر اظهار داشت: همزمان با سالگرد شهادت میرزا تقی خان فراهانی ملقب به‌ امیرکبیر به سبب خدمات بزرگ و ارزشمند میرزا تقی خان این همایش در شهرستان فراهان زادگاه این بزرگ مرد تاریخ برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش بیستم دی‌ماه از ساعت ۹ تا ۱۲ در سالن دانشگاه آزاد فراهان با عنوان « فرزند فراهان؛ افتخار ایران» برگزار می‌شود.

چقایی‌عنوان‌کرد: به منظور تبیین ابعاد شخصیتی‌امیرکبیر برای نسل امروزی مسابقه تولید محتوای دیجیتال و چندرسانه‌ای با موضوع‌ امیرکبیر ویژه دانش‌آموزان فراهانی برگزار می‌شود.

بخشدار بخش مرکزی فراهان گفت: مسئولان باید تلاش کنند تا بتوانند شخصیت‌های بزرگ و تاریخی را زنده نگه دارند و خدمات ارزنده این افراد را در جامعه به ویژه برای نسل جوان تبیین کنند و یاد و خاطره این افراد را در جامعه حفظ کرده و تداوم ببخشند.

وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره در اولین دیدار خود با رؤسای جمهور و هیئت دولت و نمایندگان مجلس تأکید می‌کند که دوران چهار ساله دولت خود را برای خدمت به مردم قدر بدانند همان‌گونه که‌امیرکبیر در طول سه سال صدارت خود کار‌های بزرگ و مهمی انجام داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار