معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: با هدف خدمات رسانی و تثبیت جمعیت در روستاها ، تکمیل زیرساخت ها و ارائه خدمات حداکثری در دستور کار است.
کد خبر: ۱۱۴۷۸۳۴
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۸ 08 January 2024

به گزارش تابناک آذربایجان غربی،  معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی در چهارمین آیین اردوی جهادی در روستای چنقرالوی یکان شهرستان ارومیه با اشاره به توجه ویژه دولت به توسعه روستاها، گفت: برنامه راهبردی نظام اسلامی، توجه و تمرکز بر خدمات رسانی و تثبیت جمعیت در روستاها است و تکمیل زیرساخت ها و ارائه خدمات حداکثری در حوزه زیرساخت ها در دستور کار است.

رضا ابراهیمی با بیان اینکه در حال حاضر هیچ روستای بدون برقی در استان وجود ندارد، افزود: مشکل خاصی از نظر خدمات رسانی آب، گاز و ... در روستاهای استان نبوده و در بخش مرکزی شهرستان ارومیه، 95 درصد روستاها از نعمت گاز برخوردار هستند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در مقایسه با قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، اقدامات قابل توجهی در سطح روستاها انجام شده، ولی کافی نیست  و نیاز است مشکلات روستاها با تلاش روستائیان و پیگیری و پشتیبانی دولت برطرف شود.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی با بیان اینکه راهبرد رسانه‌های معاند، تبلیغ و فضاسازی‌ علیه نظام جمهوری اسلامی است تا یاس و ناامیدی را به جامعه اسلامی تزریق کنند، افزود: آگاهی مردم از عملکرد دولت ، بستر ناامیدی را از بین برده و امید و نشاط به جامعه تزریق می‌شود و مردم با آگاهی و در سلامت انتخاباتی، تصمیمات خود را در قالب آرا انتخاباتی ارائه خواهند کرد.

برپایی نمایشگاه توانمندی ها، صنایع دستی و محصولات تولیدی اعضای صندوق زنان روستایی در حاشیه برگزاری اردوی جهادی از دیگر برنامه های جانبی این مراسم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار