امام جمعه انار گفت: معضل تردد تریلرهای حمل سنگ آهن بافق در محور جوادیه الهیه به سمت شهر انار و تردد در سطح شهر ضمن اینکه سبب سلب آسایش مردم و تخریب زیرساخت‌های شهر شده است، خطرات جانی نیز برای مردم دارد.
کد خبر: ۱۱۴۸۱۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۲ 09 January 2024

به گزارش تابناک کرمان، حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی امام جمعه شهرستان انار ظهر امروز در جلسه بررسی مشکل تردد خودرو‌های حمل سنگ آهن از مسیر بافق به جوادیه و بالعکس ضمن تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی گلزار شهدا کرمان اظهار داشت: معضل تردد تریلر‌های حمل سنگ آهن در محور جوادیه الهیه به سمت شهر انار و تردد در سطح شهر ضمن اینکه سبب سلب آسایش مردم و تخریب زیرساخت‌های شهر شده است، خطرات جانی نیز برای مردم دارد.

وی ادامه داد: از دادستانی محترم به عنوان مدعی‌العموم درخواست داریم به این قضیه ورود کند تا هرچه زودتر این مشکل برطرف و مطالبه بحق مردم محقق شود.

امام جمعه انار در ادامه عنوان داشت: همچنین از دادستانی درخواست داریم به مسأله مسکن راه آهن بیاض که۱۳۰ خانه در حال خاک خوردن و بلااستفاده مانده‌اند، رسیدگی کند.

محسن صالحی فرماندار شهرستان نیز بر پیگیری نسبت به حل معضل تردد تریلر‌های حمل سنگ آهن تأکید و اظهار کرد: با توجه به اینکه در شورای ترافیک مصوب شده است هرچه زودتر کمیسیون امنیت راه‌ها شکل بگیرد و از تردد کامیون‌ها در سطح شهر جلوگیری شود، بزودی شاهد حل این معضل خواهیم بود.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار