دبیر اجرایی دومین جشنواره سراسری صنایع‌دستی بسیج کشور گفت: برگزاری جشنواره‌های منطقه‌ای صنایع‌دستی بسیج با حضور استان‌های مختلف در دستور کار قرار دارد.
کد خبر: ۱۱۴۸۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۸ 12 January 2024

به گزارش تابناک سمنان، ربابه چراغی‌جعفری، دبیر اجرایی دومین جشنواره صنایع‌دستی بسیج کشور عصر امروز در بازدید از نمایشگاه صنایع‌دستی بسیج استان سمنان اظهار کرد: برگزاری جشنواره هنر ماندگار ایرانی و نمایشگاه صنایع‌دستی بسیج به‌صورت گسترده در کشور موجب تکمیل زنجیره ارزش تولیدات صنایع‌دستی و خلق محصول با هدف توسعه صادرات صنایع‌دستی شده است.

وی افزود: از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه، شناسایی افراد محروم در مناطق کمتربرخوردار و هنر‌های منسوخ‌شده و در حال منسوخ شدن جهت حفظ و احیای آن است.

چراغی‌جعفری گفت: آثار رسیده در نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های اخیر نشان می‌دهد که تولیدات صنایع‌دستی تقریباً به نیاز و سلیقه مخاطب نزدیک شده است و به‌زودی شاهد رونق بیشتر این محصولات خواهیم بود.

دبیر اجرایی دومین جشنواره صنایع‌دستی بسیج کشور با بیان اینکه آثار خارق‌العاده به نمایش درآمده در این نمایشگاه حاصل ذوق و شوق بی‌نظیر هنرمندان توانمند است، افزود: هنرمندان استان سمنان در رشته‌های مختلف صنایع‌دستی توانایی و استعداد زیادی دارند.

وی افزود: اجرای جشنواره‌های منطقه‌ای با حضور استان‌ها هم‌جوار در دستور کار قرار دارد.

نمایشگاه صنایع‌دستی بسیج استان سمنان، تا ساعت ۲۱ امشب در مجتمع فرهنگی کومش سمنان پذیرای بازدیدکنندگان است.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار