رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام:
رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام از درخشش هنرمندان استان در چهاردهمین جشنواره تئاتر بسیج "سودای عشق" خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۹۰۴۸
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰ 15 January 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ یاسر بیگ زاده اظهار کرد: چهاردهمین جشنواره تئاتر بسیج با عنوان " سودای عشق" که از ۱۹ لغایت ۲۴ دی ماه در مشهد مقدس برگزار شد، با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

وی ادامه داد: در این جشنواره ۳۰ تیم از سراسر کشور در دو بخش صحنه ای و خیابانی حضور داشتند و استان ایلام نیز با یک اثر در بخش صحنه ای و دو اثر در بخش خیابانی به رقابت با دیگر آثار پرداخت.

بیگ زاده عنوان کرد: در اختتامیه این جشنواره که با حضور سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در محل سالن تئاتر شهر مشهد برگزار شد، مالک آبسالان برای اثر «نترس آب ها مهربانند» در بخش کارگردانی موفق به کسب رتبه اول شد، همچنین در این بخش اثر «عاشقانه های جنگ» اثر مصطفی کولیوندی حائز رتبه دوم شد.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام تاکید کرد : همچنین در بخش بازیگری مرد، «مالک آبسالان» موفق شد برای اثر نترس آب ها مهربانند جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره را از آن خود کند و «مصطفی کولیوندی» نیز برای اثر عاشقانه های جنگ رتبه دوم را کسب کند.

وی اضافه کرد: در بخش «موسیقی» نیز «علی خاتمی» جایزه «رتبه اول» برای اثر عاشقانه های جنگ را کسب کرد.

بیگ زاده ادامه داد: با نظر هیات داوران، اثر نترس آبها مهربانند به کارگردانی مالک آبسالان در چهل و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر حضور می‌باید.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام گفت: جشنواره تئاتر فجر از اول لغایت ۱۲ بهمن ماه در تهران برگزار می شود./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار