مدیرعامل شرکت گاز استان قم بر ضرورت فرهنگ سازی در راستای «اصلاح الگوی مصرف» در راستای تاکید رهبر معظم انقلاب تاکید کرد.
کد خبر: ۱۱۴۹۲۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵ 16 January 2024

به گزارش تابناک قم، جلسه مدیرعامل شرکت گاز قم با اعضای هیات مدیره جدید خانه مطبوعات استان برگزار شد.

در این جلسه مرتضی خوش‌لهجه، مدیرعامل شرکت گاز استان قم ضمن تبریک انتخاب اعضای هیات مدیره جدید خانه مطبوعات، اظهار کرد: در زمستان سال گذشته، خانه مطبوعات استان قم در کنار شرکت گاز ایستاد و با مجموعه اقداماتی که توسط خانه مطبوعات و جامعه فرهیخته خبرنگاران انجام شد؛ در بخش خانگی استان شاهد ۵ درصد صرفه‌جویی در مصرف گاز بودیم.

وی با بیان اینکه جذب خبرنگاران و استفاده حداکثری از ظرفیت آنان در حوزه فرهنگ‌سازی جزء وظایف ذاتی شرکت گاز است، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب بر «اصلاح الگوی مصرف» تأکید ویژه دارند و به همین خاطر هرگونه تلاش در این راستا، عمل به فرمایشات ایشان است.

خوش‌لهجه با بیان اینکه اصلاح الگوی مصرف تنها به حوزه کاری شرکت گاز منحصر نمی‌شود، خاطرنشان کرد: امروز ترویج استفاده از انرژی‌های نوین و تجدیدپذیر از اهمیت بالایی برخوردار است و تولید انرژی در کشور می‌بایست به این سمت حرکت کند.

در این جلسه همچنین فخرالدین یوسف‌پور مدیر پیشین و عضو هیات مدیره جدید خانه مطبوعات استان قم نیز با اشاره به اقدامات رسانه‌ای انجام شده از سوی شرکت گاز استان قم، عنوان کرد: شرکت گاز استان قم از جمله مجموعه‌های دولتی همراه با مطبوعات است و آقای خوش‌لهجه و سایر مدیران این شرکت نگاه ویژه‌ای به رسانه‌ها دارند.

وی برگزاری جشنواره مطبوعاتی «میراث سرد» از سوی این شرکت را از جمله کارهای مفید صورت گرفته توسط شرکت گاز استان قم توصیف کرد و در ادامه افزود: اعضای هیات مدیره جدید خانه مطبوعات آماده هرگونه همکاری در زمینه نهادینه‌سازی فرهنگ مصرف بهینه با شرکت گاز هستند.

یوسف‌پور در ادامه با انتقاد از کمبود خبرنگار در حوزه‌های تخصصی، گفت: یکی از این حوزه‌ها، بحث مهم «انرژی» است و لازم است با مشارکت دستگاه‌های فعال در حوزه انرژی، چندین خبرنگار تخصصی در این زمینه آموزش‌های لازم را کسب کنند.

مهدی بخشی رییس هیات مدیره خانه مطبوعات استان قم نیز در این دیدار با تقدیر از تلاش های صورت گرفته در دوره قبل خانه مطبوعات استان قم بیان کرد: اقدامات خوبی در دوره گذشته صورت گرفته و امیدواریم بتوانیم در این دوره نیز برنامه های رضایت بخشی برای اهالی رسانه به خصوص در بخش های آموزشی و خدمات رفاهی داشته باشیم.

وی ادامه داد: شرکت گاز استان قم در حمایت از برنامه های رسانه ای از جمله دستگاه های پیشرو و الگو در استان قم است که انتظار داریم این حمایت ها ادامه یابد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار