فرمانده انتظامی استان ایلام از اجرای طرح آرامش در شهر با محوریت دستگیری توزیع کنندگان، خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر خبر داد و گفت: در این زمینه ۹۴ نفر دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۱۴۹۴۳۱
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵ 17 January 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ سردار  جمال سلمانی در این خصوص اظهار کرد: این طرح به صورت همزمان درسراسر کشور، در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و مطالبات مردمی در برخورد با هنجارشکنان اجتماعی، با هدف دستگیری خرده فروشان، معتادان متجاهر و جمع آوری معتادان متجاهر در سطح استان به مرحله اجرا در آمد.

وی با بیان اینکه این طرح به مدت ۴۸ ساعت اجرا شد ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری یگان های انتظامی در جریان این اجرای موفق شدند ۵۴ خرده فروش موادمخدر را دستگیر کنند ؛ همچنین ۴۰ نفر از معتادان متجاهر و خطرناک پس از جمع آوری به کمپ های ترک اعتیاد معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: از دستاوردهای دیگر این طرح کشف بیش از پنج کیلوگرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی، کشف ۲ هزار و ۴۲ قرص روان گردان و توقیف پنج دستگاه خودرو بوده است.

وی با اشاره به اینکه برخورد با خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر از اولویت های پلیس استان است، اظهار کرد: با همکاری خوب شهروندان و تلاش همکاران در مجموعه انتظامی استان در راستای برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر شاهد افزایش ۱۰۰ درصدی تعداد دستگیری ها بوده ایم.

سردار سلمانی با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند، خاطر نشان کرد: با هدف افزایش رضایتمندی مردمی اجرای این طرح ها همچنان با جدیت در دستور کار پلیس بوده و شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند و موضوع را به پلیس اطلاع دهند./م

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار