دانشگاه ایلام در خصوص فوت یکی از دانشجویان دانشگاه توضیحاتی ارائه کرد.
کد خبر: ۱۱۴۹۴۶۶
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰ 17 January 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ در پی فوت یکی از دانشجویان دانشگاه ایلام، این دانشگاه توضیحاتی را ارائه کرد.

در متن توضیحات آمده است: عصر (مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۲۵) یکی از دانشجویان دختر که اخیراً از دریافت خبر فوت یکی از نزدیکانش تحت تأثیر عواطف انسانی قرار گرفته و در کافه رستورانی بیرون دانشگاه دچار حادثه‌ای شده بوده که به وسیله دوستانش سریعاً به بیمارستان رازی انتقال داده می‌شود و مجموعه مدیران و کارشناسان حوزه معاونت دانشجویی با اطلاع یافتن از موضوع، سریعاً به بیمارستان مذکور مراجعه کرده و پیگیر درمان این دانشجو می‌شوند.

ضمناً به خانواده ایشان هم اطلاع داده می‌شود. علاوه بر معاون دانشجویی، مدیر و معاون امور دانشجویی، رئیس و کارشناس مرکز مشاوره، رئیس انتظامات و برخی دیگر از کارشناسان حوزه معاونت دانشجویی، مدیر دفتر حقوقی دانشگاه و رئیس حراست دانشگاه نیز به بیمارستان مراجعه کرده و پیگیر درمان ایشان شدند و در تمام این مدت، رئیس دانشگاه نیز در جریان امور بوده‌اند.

متأسفانه علیرغم تلاش‌های چند ساعته صورت گرفته توسط تیم پزشکی ICU، نامبرده شب گذشته فوت نمود.

از ساعت ۸ صبح سه شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ پس از ورود خانواده متوفی به ایلام، پیگیری کلیه امور بیمارستانی و صدور مجوز دفن توسط مدیران و کارشناسان دانشگاه انجام گرفت و پس از اتمام مراحل قانونی، با پیگیری مسؤولان دانشگاه یک دستگاه آمبولانس جهت حمل متوفی تهیه و در اختیار خانواده وی برای انتقال پیکر فرزندشان به شهرستان محل تولد قرار گرفت.

پیش از انتقال پیکر دانشجوی مزبور با حضور مدیران دانشگاه، رئیس دانشکده فنی مهندسی، مدیر گروه برق، اعضای هیأت علمی دانشکده فنی مهندسی، دانشجویان رشته برق و برخی از همکلاسی‌های نامبرده، مراسم خداحافظی با پیکر وی انجام و پس از عرض تسلیت به خانواده متوفی، به شهر خود انتقال داده شد.

در ۲۴ ساعت گذشته (از عصر دوشنبه تا عصر سه شنبه) تمامی مجموعه معاونت دانشجویی، مدیریت حراست و حقوقی به صورت مستمر پیگیر این موضوع بوده و مورد تقدیر خانواده متوفی قرار گرفتند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار