مسئول اداره تبلیغات اسلامی فاروج گفت: امسال در ایام اعتکاف ۱۶ مسجد در سطح شهر و روستاهای شهرستان فاروج پذیرای معتکفین خواهد بود.
کد خبر: ۱۱۴۹۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۰ 17 January 2024

به گزارش تابناک خراسان شمالی، حجت‌الاسلام قاسم فرازی، مسئول اداره تبلیغات اسلامی فاروج با اشاره به آمادگی کامل مساجد شهرستان برای برپایی برنامه اعتکاف، اظهار کرد: امسال در سطح شهر و روستا‌های شهرستان ۱۶ مسجد پذیرای معتکفین است که از این تعداد ۳ مسجد در سطح شهر فاروج ۲ مسجد در شهر تیتکانلو و ۱۱ مسجد نیز در سطح روستا‌های شهرستان، آمادگی کامل در راستای پذیرایی از معتکفین و مهمانان سفره پربرکت الهی را برعهده دارند.

وی گفت: در شهر فاروج، مسجد موسی‌ابن جعفر (ع) و رضوی مختص خواهران و مسجد جامع نیز ویژه برادران برای اعتکاف در نظر گرفته شده است.

مسئول اداره تبلیغات اسلامی فاروج افزود: در این ایام علاوه بر مبلغین و سخنرانانی که از سطح استان و کشور اعزام می‌شوند، ۳۰ نفر از مبلغین بومی خانم و آقا نیز در سطح شهرستان، علاوه بر برنامه‌های مختص این ایام، برای برگزاری برنامه‌های دینی، مذهبی، نشست‌های تخصصی، مداحی، سخنرانی، بیان احکام، مسائل روز، پرسش و پاسخ و اقامه نماز جماعت در جمع معتکفین حاضر می‌شوند.

وی با اشاره به برگزاری ویژه برنامه‌های مختص دانش‌آموزان در این ایام تصریح کرد: سال گذشته ۴۷۰ نفر در سطح شهرستان فاروج معتکف شدند که از این تعداد۳۸۳ نفر از شرکت‌کنندگان، بانوان و ۸۷ نفر نیز برادران بودند.

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار