رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرمه گفت: با فرا رسیدن ایام پر‌فیض اعتکاف، تعداد ۱۰ مسجد شهرستان گرمه برای برپایی آیین معنوی اعتکاف و میزبانی شایسته از معتکفان مهیا شده است.
کد خبر: ۱۱۴۹۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۳ 18 January 2024

به گزارش تابناک خراسان شمالی، حجت الاسلام محمود حامدی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرمه اظهار کرد: مراسم اعتکاف از پنجم تا هفتم بهمن ماه مصادف با ۱۳ تا ۱۵ ماه رجب در ۱۰ مسجد شهرستان گرمه برگزار خواهد شد که ۷ مسجد شهری و۳ مسجد در روستا‌ها است.

وی گفت: در برنامه‌های اعتکاف امسال در کنار دعا و نیایش، سخنرانی، محفل انس با قرآن، جلسات مباحثه و پاسخگویی به سوالات و شبهات دینی و مشاوره، کتابخوانی، مولودخوانی و نیز مداحی و گرامیداشت ایام، برای مؤمنان تدارک دیده شده تا در مدت سه روز گوشه‌نشینی و خلوت در مساجد، بتوانند حال و هوای معنوی خود را اعتلا دهند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرمه با اشاره به حضور دانش‌آموزان گرمه‌ای در مراسم اعتکاف افزود: از ویژگی‌های اعتکاف امسال این است که با هماهنگی آموزش و پرورش این شهرستان مسجد جامع برای حضور دانش آموزان معتکف تدارک دیده شده است و برنامه‌هایی مختص به دانش آموزان معتکف اجرا خواهد شد.

وی تصریح کرد: علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام در اعتکاف رجبیه شهرستان گرمه از طریق لینک سایت اعتکاف خراسان‌شمالی اقدام و در صورت عدم دسترسی به اینترنت به صورت حضوری و یا تلفنی به اداره تبلیغات اسلامی گرمه مراجعه و یا با مسئول ثبت نام در مسجد جامع ویژه برادران و پایگاه بسیج حضرت زهرا (س) ویژه خواهران ارتباط بگیرند.

حجت‌الاسلام محمود حامدی بیان کرد: معتکفین رسید تراکنش بانکی واریز هزینه را نزد خود داشته باشند.

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار