مدیرعامل بانک کشاورزی کشور
مدیرعامل بانک کشاورزی کشور با اشاره به پرداخت ۱۸۸ هزار میلیارد تومان تسهیلات در بخش کشاورزی در سال گذشته گفت: این بانک در سال گذشته به علت شرایط آزادسازی یارانه‌ها، سال ویژه‌ای در پرداخت‌های تسهیلاتی داشته است.
کد خبر: ۱۱۵۰۲۰۱
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱ 21 January 2024

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان اسدالله عباسی استاندار گیلان در دیدار با فرشید فرخ‌نژاد مدیرعامل بانک کشاورزی کشور در سالن اجتماعات استانداری با بیان اینکه بانک کشاورزی نقش مهمی در توسعه استان در حوزه‌های مختلف دارد، اظهار کرد: بانک کشاورزی با حمایت‌های خود از کشاورزان در بخش خرد و کلان و عنایت به مزیت‌های فروانی که گیلان دارد می‌تواند در پویایی اقتصاد روستا و نیز توسعه فعالیت‌های کشاورزی و رونق تولید و اشتغال کمک شایانی داشته باشد.

وی با اشاره به فراهم بودن زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری در گیلان گفت: زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری کلان در حوزه‌های مختلف استان از جمله کشاورزی در گیلان فراهم است از این رو همراهی بانک کشاورزی در این بخش حائز اهمیت است.

استاندار گیلان نقش ارتباط میان کشاورزان با بانک کشاورزی را بسیار مهم برشمرد و افزود: نیاز است ارتباط بین بانک‌ها به ویژه بانک کشاورزی با فعالان عرصه اقتصاد کشاورزی و کشاورزان زحمتکش بیش از گذشته افزایش یابد.

عباسی با بیان اینکه تشویق سرمایه‌گذاران کلان حوزه کشاورزی برای افزایش منابع مالی در بانک کشاورزی باید منجر به ارائه خدمات به سرمایه‌گذاران و نیز ارائه تسهیلات به کشاورزان شود، تصریح کرد: ضمن ارج گذاری به جایگاه ارزشمند قشر زحمتکش کشاورزان از سوی بانک ها، قطعا بانک کشاورزی می‌تواند نقش بسزایی در بهبود اقتصاد کشاورزی با حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری کلان در این بخش ایفا کند.

بانک کشاورزی در کنار کشاورزان است

وی با قدردانی از اهتمام مجموعه دولت گیلان در راستای توسعه فعالیت‌های کشاورزی و همراه کردن بانک‌ها در حل مشکلات گیلان در عرصه کشاورزی گفت: انتظار به‌حق کشاورزان دریافت خدمات و تسهیلات است و بانک نیز خود را مکلف به ارائه خدمات در شان به این قشر زحمتکش و فعالان این حوزه برای سرمایه‌گذاری کلان می‌داند.

مدیرعامل بانک کشاورزی کشور پرداخت ۱۸۸ هزار میلیارد تومان به بخش کشاورزی در سال گذشته را بی‌سابقه خواند و ببان کرد: این بانک در سال گذشته به علت شرایط آزادسازی یارانه‌ها، سال ویژه‌ای در پرداخت‌های تسهیلاتی داشته است.

فرخ‌نژاد با تاکید بر اهمیت وصول تسهیلات پرداختی به حوزه کشاورز تصریح کرد: عمده تسهیلات پرداختی این بانک به کشاورزان و دامداران به دلیل شرایط و مشکلات خاصی که دارند استمهال می‌شود و به کشاورزان فرصت مجدد بازپرداخت تسهیلات را می‌دهیم.

فرشید فرخ‌نژاد مدیرعامل بانک کشاورزی کشور نیز در این دیدار با بیان اینکه مجموعه هیئت دولت و وزارت جهاد کشاورزی و اقتصاد در کنار کشاورزان است، اظهار کرد: تلاش خواهیم کرد تا تسهیلات بانک کشاورزی به دست کشاورزان و تولیدکنندگان و فعالان این عرصه برای بهبود وضعیت اقتصادی برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار