رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان از وقوع آتش‌سوزی در بازار تاریخی زنجان خبر داد و گفت: حریق مغازه عطر فروشی در بازار زنجان کنترل و با تلاش یکساعته خاموش شد.
کد خبر: ۱۱۵۰۳۱۷
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۲ 21 January 2024

به گزارش تابناک زنجان، مجید امیرفضلی، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان از گزارش آتش‌سوزی بامداد امروز به آتش‌نشانی خبر داد و اظهار کرد: این گزارش از طریق تماس تلفنی اطلاع‌رسانی شد.
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گزارش آتش‌سوزی را مربوط به یک باب مغازه در بازار زنجان اعلام و تصریح کرد: چهار اکیپ از چهار ایستگاه برای اطفای حریق به محل وقوع حادثه اعزام شدند.
وی با بیان اینکه اکیپ‌های اعزامی به محل حادثه امداد و نجات و اطفای حریق بوده‌اند، افزود: با توجه به بسته و قفل بودن مغازه، نیرو‌های عملیاتی اقدام به ایمنی سازی کرده و عملیات اطفای حریق هم انجام شده است.
امیرفضلی مدت زمان عملیات اطفای حریق را یک ساعت اعلام کرد و گفت: خوشبختانه این حریق تلفات جانی نداشته، ولی به اجناس موجود در مغازه، خسارت وارد شده است.
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان تاکید کرد: نیر‌های آتش‌نشانی اعزامی اقدامات لازم برای پیشگیری از انتقال آتش به مغازه‌های مجاور را انجام و سپس اقدام به اطفای حریق کردند.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار