مدیرعامل سد و نیروگاه مسجدسلیمان سازمان آب و برق خوزستان، از پایان عملیات بهینه سازی و رفع اشکال از سیستم نهویه آن نیروگاه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۰۹۰۴
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۲ 24 January 2024

تابناک خوزستان: به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان ، "افشین قلی پور " ضمن اعلام این خبر، اظهار داشت: اخیرا با افزایش میزان آلودگی های نیروگاه که بیشتر ناشی از عملیات پروزه علاج بخشی و فرسایش سیستم تهویه بوده ، وضعیت کیفی هوای در نیروگاه بسیار نامطلوب شده بود که این آلودگی و سکون هوا منجر به بروز اثرات سوء بر سلامت پرسنل و آسیب جدی به تجهیزات و قطعات الکترونیکی حساس میشد که پس از تشکیل جلسه فنی ، بهینه سازی و رفع اشکال از سیستم تهویه در دستور کار قرار گرفت.

قلی پور افزود : پس از بررسی و شناسایی نقاط ضعف سیستم اقدامات موثری همچون تعمیرات اساسی و اصلاح هواسازهای یک تا چهار ، نصب فن 45 کیلووات ، احداث دیوار جداکننده در تونل دسترسی فاز دو ، بهینه سازی و راه اندازی جت فن های تخلیه دود ، اصلاح دمپرها ، تعویض و جمع آوری فیلترهای آلوده و رفع اشکال از تابلوهای کنترلی انجام شد.

وی در پایان گفت : هم اکنون هوای نیروگاه به درجه مطلوب رسیده و این عملیات موفقیت آمیز با همکاری نیروهای متخصص شرکت تولید و تعمیرات انجام شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار