معاون هماهنگی امور استانداری خوزستان گفت: نگاه دولت در توسعه زیرساخت‌های عشایری مثبت است و تاکنون مشکلات زیادی حل شده است.
کد خبر: ۱۱۵۱۰۱۸
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۳ 25 January 2024

تابناک خوزستان: محمد خانچی روز پنجشنبه در آیین اختتامیه رویداد فرهنگی و ورزشی کارکنان امور عشایر ایران در مجتمع آموزشی شرکت نفت از اقدام پسندیده امور عشایر بابت برگزاری این رویداد قدردانی کرد و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) گفت: امام راحل عشایر را ذخایر انقلاب دانسته و همواره بر نقش عشایر در استکبارستیزی و پیروزی انقلاب اسلامی تاکید داشت.

وی افزود: استکبار ستیزی جامعه جهانی حاصل کاشت بذر آن توسط امام خمینی (ره) است که اکنون به بار نشسته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان اظهارکرد: نقش عشایر در دوران دفاع مقدس و بعد از آن بر کسی پوشیده نیست امیدواریم در دهه فجر و انتخابات نیز جامعه بزرگ عشایری به فرمایشات مقام معظم رهبری تاسی ورزند و مشارکت قوی داشته باشند.

خانچی اظهارکرد: نگاه دولت در توسعه زیرساخت‌های حوزه عشایری مثبت است و مشکلات زیادی که سالهای زیاد روی زمین مانده بود حل شده البته مشکلات دیگری نیز وجود دارد که حل خواهد شد.

مسابقات فوتسال کارکنان سازمان امور عشایر ایران و تشکل‌های عشایری کشور با عنوان جام سید شهدای عشایر، حاج قاسم سلیمانی به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب با حضور ۱۶ تیم از دوم بهمن به مدت چهار روز برگزار شد.

چهار تیم راه یافته به مرحله نهایی این جام تیم‌های خوزستان، ایلام، چهارمحال و بختیاری و لرستان بودند؛ فینال این رقابت‌ها بین تیم‌های لرستان و خوزستان برگزار و تیم خوزستان قهرمان شد.

دیدار رده‌بندی نیز با حضور تیم‌های ایلام و چهارمحال و بختیاری برگزار و با برتری استان ایلام به کار خود پایان داد.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار