نماینده ولی فقیه در استان زنجان به نقش مهم و کلیدی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در پیشبرد اهداف انقلاب و پیروزی آن اشاره کرد و گفت: مردم پشتوانه نظام، ستون و پایه انقلاب ایران هستند از این رو مردم‌ همواره نقش تاثیرگذاری در صحنه‌های مختلف ایفا کرده‌اند.
کد خبر: ۱۱۵۱۱۶۸
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۶ 26 January 2024

به گزارش تابناک زنجان، آیت‌الله علی خاتمی، نماینده، ولی فقیه در استان زنجان ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زنجان به دیدار ائمه جماعات با مقام معظم رهبری اشاره و اظهار کرد: نکته مهم این دیدار تکرار مکرر کلمه مردم توسط ایشان بود که این خود بیانگر آن است که مقام معظم رهبری به حضور مردم و نقش‌آفرینی آن‌ها در صحنه‌های مختلف تاکید دارند، امری که همواره باید مورد توجه مسؤولان قرار گیرد.

نماینده، ولی فقیه در استان زنجان به سابقه ۷۵ ساله تاخت و تاز رژیم صهیونیستی به خانه و زندگی فلسطینی‌ها اشاره و با بیان اینکه این جنایت‌ها در حال حاضر، در غزه در ابعاد مختلف ادامه دارد، افزود: محبوبیت مردم فلسطین و درهم شکسته شدن ابهت رژیم صهیونیستی از دستاورد‌های حوادث غزه در این روز‌ها است.
وی به در پیش بودن دهه فجر اشاره کرد و گفت: در اهمیت و بزرگی واقعه پیروزی انقلاب اسلامی همین بس، که از آن به عنوان معجزه قرن یاد می‌شود.
آیت‌الله خاتمی با اشاره به تاثیرگذاری عوامل مختلف در پیروزی انقلاب اسلامی ادامه داد: حضور همیشگی مردم در صحنه، آرمان‌های بزرگ و رهبری اضلاع مهم و تاثیرگذار در پیروزی انقلاب اسلامی سال ۱۳۵۷ محسوب می‌شوند.
امام جمعه زنجان به نقش مهم و کلیدی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در پیشبرد اهداف انقلاب و پیروزی آن اشاره و تاکید کرد: مردم پشتوانه نظام، ستون و پایه انقلاب ایران هستند از این رو مردم همواره نقش تاثیرگذاری در صحنه‌های مختلف ایفا کرده‌اند.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار