مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: در سایه اجرای طرح‌های گازرسانی ضریب نفوذ گاز در شهرهای این استان به ۱۰۰ درصد و در روستاها هم به بیش از ۹۸ درصد رسیده است.
کد خبر: ۱۱۵۱۴۷۶
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۷ 28 January 2024

به گزارش تابناک اردبیل، به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان اردبیل، میرسعید سیدمتین در جلسه کارگروه استانی کاهش حوادث مشترکین گاز اردبیل اظهار کرد: اردبیل در انتهای خط انتقال گاز قرار دارد و برای جلوگیری از افت فشار گاز و هم برای تأمین گاز مورد نیاز واحد‌های تولیدی و صنعتی، اجرای این پروژه بسیار حیاتی بوده و نجات‌بخش واحد‌های تولیدی و صنعت استان می‌شود.

وی افزود: طی سال آینده عملیات اجرایی طرح‌های گازرسانی در استان اردبیل به پایان می‌رسد و با توجه به توسعه گازرسانی به اقصی نقاط استان، فرهنگ‌سازی مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی باید بیشتر مورد توجه واقع شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل تصریح کرد: در سایه اجرای طرح‌های گازرسانی ضریب نفوذ گاز در شهر‌های این استان به ۱۰۰ درصد و در روستا‌ها هم به بیش از ۹۸ درصد رسیده است.

سیدمتین همچنین با اشاره به لزوم مصرف ایمن و بهینه گاز در این استان، از تشکیل کارگروه استانی کاهش حوادث مشترکین گاز با هدف مقابله با مشکلات احتمالی در حوزه مصرف انرژی و فرهنگ‌سازی استفاده ایمن و بهینه آن خبر داد.

وی گفت: نیاز به مساعدت و همکاری رسانه‌ها داشته و امیدواریم روز به‌روز شاهد کاهش حوادث ناشی از عدم رعایت نکات ایمنی و صرفه‌جویی در مصرف گاز باشیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل ادامه داد: پایبندی اعضای کارگروه به جلسات و هم‌اندیشی‌ها و حساسیت بالا نسبت به موضوعات مطروحه می‌تواند تا حدود زیادی در به حداقل رساندن حوادث مشترکین گاز در این استان مؤثر باشد.

استان اردبیل با یک میلیون و ۲۸۰ هزار نفر جمعیت و ۱۲ شهرستان در شمال غرب ایران واقع شده و بخش‌های مرکزی و جنوبی آن سردسیر است.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار