مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم گفت: جشنواره ورزشی طلاب در کشور با همکاری مرکز امور طلاب حوزه‌های علمیه در حال برگزاری است که ۴۰ نفر از طلاب منتخب جشنواره ورزشی استان قم برای شرکت در مسابقات کشوری به اهواز اعزام شدند.
کد خبر: ۱۱۵۱۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۳:۳۹ 30 January 2024

به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام سید روح‌الله سیدحقی، اظهار داشت: مقام معظم رهبری نسبت به سلامت جسمی و نشاط روحی و ورزش طلاب و نسل جوان تأکید ویژه دارند.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم تصریح کرد: سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان با همکاری حوزه‌های علمیه به دنبال نشاط در مدارس و ترویج ورزش در میان طلاب است.

وی افزود: جشنواره ورزشی طلاب در قم با هدف ترویج نشاط میان روحانیون استان به مدت یک ماه از اواخر آذرماه آغاز و دی ماه به پایان رسید، این جشنواره ورزشی در 10 رشته مختلف برگزار و طلاب به صورت تیمی و فردی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

سیدحقی با اشاره به حضور برگزیدگان جشنواره ورزشی طلاب استان در مسابقات کشوری تصریح کرد: جشنواره ورزشی طلاب در سطح کشور از 8 بهمن در اهواز آغاز و تا 12 بهمن ماه ادامه دارد که سال گذشته استان قم به رتبه دوم دست پیدا کرد.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم خاطرنشان کرد: جشنواره ورزشی طلاب در کشور با همکاری مرکز امور طلاب حوزه های علمیه در حال برگزاری است که 40 نفر از طلاب منتخب جشنواره ورزشی استان قم برای شرکت در مسابقات کشوری به اهواز اعزام شدند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار