مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان‌جنوبی بر نقش موثر رسانه‌ها در آگاه‌سازی عمومی،مدیریت شهری‌ و اقتصادی تاکید کرد.
کد خبر: ۱۱۵۱۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱ 30 January 2024

به گزارش تابناک خراسان‌جنوبی، سید محمد اسماعیل فاطمی، مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان جنوبی امروز در بازدید از خانه مطبوعات و در جمع اعضای هیئت مدیره ضمن تقدیر از همراهی و همکاری اصحاب رسانه در باز نشر اخبار سازمان همیاری شهرداری‌ها و مدیریت شهری به تشریح آخرین وضعیت پروژه‌های سازمان در انتهای سال پرداخت.

وی ضمن تأکید بر اهمیت رسانه‌ها در آگاه سازی افکار عمومی و تاکید بر نقش آن‌ها به ویژه در حوزه مدیریت شهری و اقتصادی تاکید کرد: نقش رسانه‌ها در گسترش مردم سالاری بر هیچ فردی پوشیده نیست و رسانه‌ها در ترویج ادبیات هر کشور مؤثر هستند.

وی تعامل و ارتباط با رسانه‌های جمعی را از برنامه‌های اصلی سازمان همیاری شهرداری‌ها عنوان کرد و افزود: گسترش این تعاملات موجب هم افزایی بیشتر شده و تسریع در روند حل مشکلات را به دنبال خواهد داشت.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان جنوبی اضافه کرد: هدف از این دیدار‌ها، ایجاد ارتباط نزدیک بین رسانه‌ها و مجموعه مدیریت شهری و نیز استفاده از ایده‌ها، انتقادات و پیشنهادات جامعه رسانه‌ای است.

فاطمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت‌های سازمان در حوزه عمرانی، سرمایه گذاری و بازرگانی گفت: با وجود وجود مشکلات مالی در سال‌های گذشته، اقدامات خوبی توسط سازمان در زمینه سرمایه گذاری در استان و کشور انجام شده است.

وی افزود: طبق برنامه ریزی‌ها برای سال آینده چند پروژه شاخص تعریف شده که امید است نتیجه آن‌ها در ۶ ماه اول سال ۱۴۰۳ مشخص شود.

در ادامه این نشست مدیرعامل سازمان همیاری و شهرداری‌های خراسان جنوبی با اشاره به گستردگی فعالیت‌های سازمان در سال جدید یادآور شد: پروژه‌های مختلفی در حوزه‌های سرمایه گذاری، عمرانی تعریف شده که به یقین با همکاری مجموعه سازمان همیاری شهرداری‌های استان در سال جدید شاهد اتفاقات خوبی در استان خواهیم بود که از حیات تا ممات شهروندان را شامل می‌شود.

محمود حیدری، مدیرعامل خانه مطبوعات خراسان جنوبی در این نشست بیان کرد: شاهد تحول چشمگیر در سازمان همیاری شهرداری‌ها در دولت سیزدهم هستیم.

وی با اشاره به راه اندازی خانه مطبوعات استان بر تعامل بیشتر دستگاه‌ها تاکید کرد.

برچسب ها: خراسان‌جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار