معاون برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان از توسعه و اصلاح 382 کیلومتر شبکه توزیع برق در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۱۸۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱ 30 January 2024

به گزارش تابناک سمنان، رضا علی‌اصغری، معاون برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان صبح امروز به خبرنگاران گفت: به‌منظور تأمین برق متقاضیان جدید و افزایش ضریب اطمینان شبکه، طرح توسعه و اصلاح بیش از ۳۸۲ کیلومتر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف هوایی و زمینی در ۹ ماهه سال جاری انجام شد.

وی گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه، توسعه و احداث بیش از ۱۱۸ کیلومتر از شبکه فشار ضعیف در شرکت توزیع نیروی برق استان اجرا شد.

علی‌اصغری با اشاره به اینکه به‌منظور توسعه زیرساخت‌ها و تأمین برق متقاضیان جدید، ۱۲۹ دستگاه پست هوایی در این بازه زمانی نصب شده و به بهره‌برداری رسیده است، افزود: افزون بر این، ۱۹۳ دستگاه ایستگاه هوایی و زمینی در محدوده شبکه‌های توزیع برق مورد اصلاح و بهینه‌سازی قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: پروژه‌های توسعه و احداث در این شرکت، عددی بالغ بر ۱۳۹ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در تأسیسات شبکه‌های توزیع برق در استان سمنان را تا پایان آذرماه به همراه داشته است.

معاون برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان یادآور شد: ۴۵۹ روستای برق‌دار در استان وجود دارد و بیش از ۶۵ هزار خانوار جمعیت روستایی و تمامی افراد ساکن در محدوده شهری در استان سمنان از نعمت برق بهره‌مند هستند.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار