تابناک هرمزگان- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان هرمزگان گفت: ۱۳۵ طرح زیرساختی و صنعتی در دهه فجر امسال در استان به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۱۱۵۱۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴ 30 January 2024

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان// سیدامیر امیری‌زاد نیز در نشست خبری گفت: در دهه فجر انقلاب اسلامی و سفر رئیس جمهور، ۱۳۵ طرح زیرساختی و صنعتی در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: از این تعداد، هفت ناحیه صنعتی جدید با اعتبار ۶۲۴ میلیارد تومان و ۱۲۸ طرح صنعتی با ۲ هزار و ۲۴۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان هرمزگان تصریح کرد: در هفت ناحیه زیرساختی صنعتی در مساحت ۲۴۳ هکتار، ۵۷ قرارداد سرمایه گذاری منعقد، و زمینه ایجاد ۸۸۰ طرح صنعتی هم در این نواحی فراهم شده است.

امیری‌زاد گفت: با بهره‌برداری از این طرح‌ها، برای ۸۰۰ نفر شغل ایجاد می‌شود.وی بیان داشت: تولید هیدروکربن، پالایش و بسته بندی قیر، انواع روغن و روغن‌های تصفیه اول و دوم، واحد‌های تولیدی صنعت ساختمانی همچون بتن آماده و انواع لوله و واحد‌های صنایع غذایی هم جزء ۱۲۸ طرح صنعتی آماده بهره‌برداری است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی هرمزگان اضافه کرد: همچنین در دهه فجر امسال و سفر هیأت دولت به استان، اجرای ۲۹ طرح صنعتی در شهرک‌ها و نواحی با اعتبار ۵۰۷ میلیارد تومان آغاز می‌شود.امیری زاد گفت: ساخت نخستین کارخانه تولید دارو در استان و صنایع غذایی نیز مهم‌ترین این طرح‌ها است.

انتهای پیام//

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار