فرماندار سرپل‌ذهاب با بیان اینکه قهرمانان ورزشی و ورزشکاران سرپل‌ذهاب مقبولیت ویژه و خاصی بین آحاد مردم به‌خصوص جوانان و نوجوانان دارند، از این قشر خواست مردم را برای حضور در پای صندوق‌های رای تشویق کنند.
کد خبر: ۱۱۵۲۲۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵ 01 February 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا ،«صدرالله بابلی» روز چهارشنبه در جمع ورزشکاران سرپل‌ذهاب با عنوان حماسه حضور با تبریک دهه فجر و چهل و پنجمین سالگرد فجر انقلاب با اشاره به اهمیت انتخابات ۱۱ اسفند ماه، افزود: ورزشکاران این شهرستان همواره در صحنه‌های مختلف انقلاب حضوری فعالانه داشته اند و به طور یقین با حضور پررنگ در انتخابات به دسیسه‌های دشمنان پشت‌پا زده و آنان را روسیاه می‌کنند.

وی با بیان اینکه قهرمانان ورزشی و ورزشکاران سرپل‌ذهاب مقبولیت ویژه و خاصی بین آحاد مردم به‌خصوص جوانان و نوجوانان دارند و می توانند مشوق بسیار خوبی برای مشارکت مردم در انتخابات باشند، اظهار کرد: ورزشکاران به واسطه نقش تأثیرگذار خود در جامعه، برای حضور حداکثری مردم در انتخابات اسفندماه ۱۴۰۲ و انتخاب اصلح تلاش کرده و الگو باشند و دیگر اقشار را نیز برای حضور در این عرصه تشویق و ترغیب کنند.

فرماندار سرپل‌ذهاب با تأکید بر اینکه اسفندماه امسال باید انتخابات خود را به رخ جهانیان بکشیم، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی در کمین این هستند تا به روحیه پهلوانی جوانان ضربه بزنند که البته با آگاهی و بصیرت و آینده‌نگری نسل جوان کشور ما، شکست سختی خواهند خورد.

بابلی ادامه داد: ورزشکاران و قهرمانان ورزشی در مباحث اجتماعی همیشه پیش رو بوده و هستند و در انتخابات اسفندماه امسال هم وظیفه شرعی و ملی خود را به لطف خداوند انجام داده و به‌ صورت گسترده پای صندوق‌های اخذ رأی خواهند آمد.

وی در ادامه همچنین گفت: حضور مردم در پای صندوق‌های رای نماد اقتدار ملی و خنثی کننده نیرنگ‌ها و توطئه‌های شوم دشمنان، معاندان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی است.

شهرستان سرپل‌ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت و ۴۸ کیلومتر مرز با عراق، هشت دهستان و ۲۲۶ روستا دارد که تعدادی از روستاها در حریم مرز واقع شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار