متخلفین باید با حضور شهروندان ، مشارکت و احساس مسئولیت آنها ، از سامانه نظارت همگانی 1888 احساس خطر و نا امنی کنند.
کد خبر: ۱۱۵۲۳۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷ 20 October 2015
سید مجتبی موسوی معاف معاون اطلاع رسانی و بهره برداری سامانه نظارت همگانی شهرداری تهران با اعلام مطلب فوق در همايش بسيج، سامانه نظارت همگاني(1888) و امربه معروف و نهي از منكر که با حضور بهروز رضایی قائم مقام شهردار منطقه یک، سینا فرنوس سرپرست سامانه 1888 منطقه یک ،مدیران شهری و بیش از 140 نفر از کارکنان بسیجی شهرداری منطقه یک در مرقد مطهر صالح ابن موسی الکاظم (ع) برگزار شد با بیان مطلب فوق اظهار داشت : امر به معروف و نهی از منکر را باید شهروندان مسئول در اداره شهر رعایت و به کار بندند تا نابسامانی های جامعه کاهش یابد.

وی گفت: سامانه 1888 توانسته تا کنون 26 درصد از تخلفات را کاهش دهد که این امر یکی از مصادیق علمی و عملی رسالت های تاسیس این سامانه بوده است.

موسوی تصریح کرد: امروز مطالبات شهروندان از خدمات شهری به حمل و نقل و ترافیکی و از آن به اجتماعی و فرهنگی تغییر کرده که دستاورد بسیار مهمی است که با تعامل دو طرفه و احساس مسئولیت شهروندان در اداره کلان شهر تهران بدست آمده است.

این مقام مسئول افزود: بیش از 97 درصد تماس ها با این سامانه در ابتدا انتقاد و شکایت بود و امروزه بالای 20 درصد مطالبات ، پیشنهاد و تقدیر و تشکر است.
قائم مقام شهردار منطقه یک نیز در این همایش امر به معروف و نهی از منکر را یکی از پیام های عاشورا خواند و گفت: باید شهروندان با اعتقاد به این امر در ساخت شهری بسامان شهرداری را یاری دهند.

وی سامانه 1888 را از مهمترین مسیرهای ارتباطی شهروندان با شهرداری دانست و افزود: این سامانه برقراری ارتباط دو سویه مدیریت شهری با شهروندان را در کوتاهترین زمان ممکن میسر نموده است و باید تلاش شود اطلاعات این سامانه برای ارائه خدمات با کیفیت به مردم در برنامه ریزی ها، بیش از گذشته مورد استفاده قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار