مدیر امور دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان خسارات ناشی از طوفان به شبکه برق استان را تشریح کرده و از فعالیت ۴۱ گروه اجرایی برای رفع نواقص و خسارات خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۲۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۳ 02 February 2024

به گزارش تابناک کرمان، مدیر امور دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان با تشریح خسارت‌های طوفان گفت: تعداد ۲۵ تیر برق شکسته، سه دستگاه ترانس برق آسیب دیده و بیشترین قطعی‌ها به دلیل سیم پارگی‌های شبکه در شهر کرمان و رفسنجان است که ۴۱ گروه اجرایی در حال کار برای رفع نواقص و خسارات هستند.

سیدجواد حسینی با اشاره به تشکیل ستاد بحران در مرکز دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق شمال کرمان اظهار کرد: با شروع باد و طوفان در بخش‌هایی از استان کرمان از جمله مرکز استان و شهر رفسنجان، برخی از تاسیسات شبکه‌های توزیع برق دچار آسیب شد که با اعزام تمامی تیم‌های عملیاتی، خدمت‌رسانی گسترده برای پایداری شبکه برق شکل گرفت و تداوم دارد.

مدیر امور دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق شمال کرمان با اشاره به سرعت بالای وزش باد گفت: این پدیده منجر به شکسته شدن شاخه‌های درختان و در نتیجه پارگی سیم‌های برق، شکستگی و سقوط برخی از پایه‌ها و چندین دستگاه ترانس هوایی شده است.

وی اضافه کرد: این خسارات در برخی از نقاط منجر به خاموشی و قطع برق شهروندان شده که با تلاش ماموران این شرکت رفع مشکلات به وجود آمده با اولویت و حساسیت ویژه در دستور کار قرار دارد و در حال انجام است.

حسینی خاطرنشان کرد: تعداد سه‌هزار و ۵٠ تماس مردمی نیز از ساعت ۱۰ صبح امروز جمعه در مرکز دیسپاچینگ این شرکت ثبت شده است.

وی ضمن تشکر از صبوری شهروندان برای رفع ایراد‌های به وجود آمده و همراهی با ماموران برق، از آنان خواست با توجه به شرایط ناپایدار جوی و جلوگیری از خطرات احتمالی برق‌گرفتگی و هرگونه حادثه دیگر، از نزدیک شدن به شبکه‌ها و تاسیسات برق خودداری کنند.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار