مرحله استانی دومین جشنواره‌ی ملی سرود آفرینش یکشنبه 15 بهمن ماه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۵۲۵۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۲ 03 February 2024

به گزارش تابناک قم، یکشنبه 15 بهمن ماه سالن اجتماعات مرکز شماره نه قم میزبان بیش از 20 گروه سرود استان خواهد بود تا مرحله استانی دومین جشنواره ملی سرود آفرینش با عنوان نغمه‌های روشن فردا برگزار گردد.

این جشنواره با هدف عمومی سازی و مردمی سازی سرود در اقشار مختلف جامعه و همچنین فضاسازی و ارتقای ظرفیت سرود به عنوان یک رویکرد فراگیر تربیتی جامعه با موضوعات ملی و آیینی شامل: سرزمین من (ایران، وطن ، پرچم و ... )، دفاع مقدس، ایثار و شهادت، نام آوران (شخصیت‌های تاریخی و انقلابی )، مراسم و مناسبت‎های ملی و آیینی و آزاد برگزار خواهد شد. 

شرکت کنندگان در این جشنواره شامل گروه‌های متشکل از اعضای مراکز کانون و همچنین گروههای آزاد از گروه‌های سرود فعال در مدارس، پایگاه‌های بسج، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و.... در مقطع سنی ۷ تا ۲۲ سال خواهند بود.

افتتاحیه این رویداد ساعت 8 صبح خواهد بود و گروه‌های شرکت کننده در دو نوبت صبح و عصر به اجرای برنامه خواهند پرداخت و پس از آن از ساعت 19 مراسماختتامیه و اهدای جوایز برگزیدگان برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است که این جشنواره در مرکز شماره 9 کانون پرورش فکری استان قم واقع در شهرک قدس، ابتدای خیابان هدایت برگزار می‌شود و حضور برای عموم علاقه‌مندان بلامانع می‌باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار