رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با بیان اینکه تردد در جاده‌ها و محورهای ارتباطی این استان برقرار و روان است از رانندگان خواست با سرعت مطمئنه حرکت کنند.
کد خبر: ۱۱۵۲۶۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۸ 03 February 2024

به گزارش تابناک زنجان، محمد محمدی، رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان اظهار کرد: با توجه به بارش در بیشتر محور‌های ارتباطی استان مشکلی در تردد خودرو‌ها در سطح جاده‌های استان وجود ندارد.

رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان افزود: همچنین محور‌های کوهستانی به دلیل برودت هوا، مه گرفتگی موضعی و احتمال وقوع کولاک در برخی محور‌ها و گردنه‌های استان نیز وجود دارد که در این راستا رعایت نکات ایمنی، همراه داشتن زنجیر چرخ و احتیاط لازم به رانندگان در این مسیر‌ها توصیه می‌شود.

وی تصریح کرد: رانندگی در شرایط ناپایدار جوی و هنگام بارش نزولات آسمانی به دلیل کاهش شدید دید رانندگان، لغزنده بودن جاده‌ها و احتمال بروز هرگونه خطر در طول مسیر دارای حساسیت بیشتری نسبت به زمان‌های عادی است و باید رانندگان با سرعت مطمئنه اقدام به رانندگی کنند به طوری که در هر شرایطی بتوانند خودرو را کنترل و از بروز حادثه جلوگیری کنند.

گفتنی است، شماره تلفن گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان برای اطلاع مسافران از وضعیت جوی و جاده‌های استان در خدمت مردم است.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار