همزمان با سفر رئیس جمهور و هیئت همراه به هرمزگان صورت گرفت
تابناک هرمزگان- کلنگ مرکز خدمات صیادی بندر صیادی سلخ به دست معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران همزمان با سفر رئیس جمهور محترم ، مقام عالی وزارت جهاد کشاورزی و هیئت همراه به هرمزگان با حضور مدیرکل شیلات هرمزگان، مدیرکل امور استانهای سازمان شیلات ایران، معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان و جمعی از جامعه صیادی زده شد .
کد خبر: ۱۱۵۲۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸ 04 February 2024

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان// در این مراسم معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجراز استقبال خوب صیادان هرمزگان از رئیس جمهور تقدیر کرد.

سید حسین حسینی از بندر صیادی صلخ به عنوان بندری با صیادانی تلاشگر و هنرمند یاد کرد و افزود: جبران خسارت حادثه آتش سوزی سلخ نیز با سرعت در مسیر پیگیری قرار دارد.

وی صدور مجوز های صید و صیادی از درگاه ملی را بیانگر تعامل خوب بین وزارت خانه ها خواند وگفت: در حال حاضر ساماندهی شناورهای صیادی به همت دولت مردمی به خوبی در مسیری روشن در حال انجام است.

معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران ، از خدمات بندری در بنادر صیادی به عنوان یک رکن مهم در بنادر صیادی کرد و گفت: کلنگ زنی این مرکز خدمات رسانی نیز گامی مهم در زمینه خدمت به جامعه صیادی و ارتقای ایمنی در بندر صیادی سلخ است.

 حسینی افزود: خوشبختانه ظرفیت های شیلاتی استان هرمزگان و مجموعه اقدامات شیلات هرمزگان با حمایت دولت مردمی باعث شده امروز شیلات هرمزگان به عنوان محور طلایی توسعه پایدار استان مطرح شد.

مدیرکل شیلات هرمزگان در ادامه گفت: این بندر صیادی با بیش از ۲۰۰فروند شناور صیادی و بالغ بر هزار وپانصد نفر صیاد بخشی از صید شهرستان قشم را به خود اختصاص داده است‌.

بارانی با اشاره به اینکه بندر صیادی سلخ از بنادر مهم و تاثیر گذار صیادی استان است گفت: بدون شک راه اندازی این مرکز خدمات صیادی نقش بسزایی در توسعه خدمات رسانی به صیادان و صید و صیادی دارد.

گفتنی است همچنین از بندر صیادی سلخ توسط معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران و هئیت همراه بازدید و با جامعه صیادی دیدار شد.

انتهای پیام//

برچسب ها: شیلات هرمزگان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار