به مناسبت دهه فجر ۹ طرح مختلف در شهرستان فهرج افتتاح شد.
کد خبر: ۱۱۵۲۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۱ 04 February 2024

به گزارش تابناک کرمان، حسین سعیدنیا فرماندار فهرج امروز در تشریح جزییات طرح‌های افتتاح شده که به‌مناسبت دهه فجر صورت گرفت، اظهار کرد: طرح بسته‌بندی و درجه‌بندی خرما در روستای اسدآباد انگوری با ظرفیت ۵۰۰ تن و اعتبار ۳ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید که ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان آن از به‌صورت تسهیلات و ۶۰۰ میلیون تومان سهم آورده تامین شده و برای ۱۲ نفر اشتغالزایی شده است.

سعیدنیا ادامه داد: امروز آسفالت معابر روستای محمدآباد دهگاوی به متراژ ۶ هزار متر مربع و با اعتبار ۲ میلیارد تومان از محل اعتبارات بنیاد مسکن و دهیاری افتتاح شد.

امروز آسفالت بلوار جهان‌آباد با متراژ ۵ هزار متر مربع نیز به بهره‌برداری رسید. برای اجرای آسفالت معابر روستا یک‌میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات بنیاد مسکن و دهیاری هزینه شده است.

سعید نیا در ادامه از آسفالت ۷ هزار متر مربع از معابر روستای دهنو میرزا با اعتبار ۳ میلیارد تومان خبر داد و اضافه کرد: بهسازی گلزار شهدای این روستا بزودی با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به بهره‌برداری می‌رسد.

بخشدار بخش مرکزی فهرج نیز گفت: امروز پارک لاله روستای دشتوئیه به مساحت یک‌هزار و ۸۰۰ متر مربع افتتاح شد که برای ساخت آن یک‌میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان فهرج نیز گفت: امروز طرح آبیاری کم‌فشار موتورپمپ ریگ‌آباد به مساحت ۴۰ هکتار به بهره‌برداری رسید و برای این طرح یک‌میلیارد و ۲۸۰میلیون تومان هزینه شده است که ۷۸۰ میلیون تومان آن به‌صورت بلاعوض از سوی دولت و ۵۰۰ میلیون تومان آن سهم آورده است.

وی خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از این طرح ۶۰ درصد در مصرف آب صرفه‌جویی می‌شود. همچنین رئیس بهزیستی شهرستان فهرج گفت: امروز تعداد ۷۳ واحد مسکونی مددجویان بهزیستی به بهره‌برداری رسید که مبلغ ۷۳ میلیارد ریال برای بهره‌برداری و تکمیل مسکن مددجویان هزینه شده است.

امروز ۷هزار و ۵۰۰ مین واحد مسکونی روستایی نیز به متراژ ۵۰ متر مربع از سوی اداره بنیاد مسکن افتتاح شد که به گفته رئیس اداره بنیاد مسکن شهرستان فهرج برای ساخت آن مبلغ ۲۰۰ میلیون تسهیلات بهسازی مسکن هزینه شده است.

رضا محمدزاده رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان فهرج نیز تصریح کرد: امروز ساختمان جدید اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان فهرج به بهره‌برداری رسید که این ساختمان با مساحت ۲۳۴ متر مربع در ورودی شهر فهرج احداث شده است.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار