رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان‌های ابهر، خرمدره و سلطانیه از رفع تصرف حدود 5 هکتار از اراضی ملی و دولتی شهرستان ابهر به ارزش ۴۰۰ میلیارد تومان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۳۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۴ 05 February 2024

به گزارش تابناک زنجان، حمیدرضا سرداریان، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان‌های ابهر، خرمدره و سلطانیه ظهر امروز در جمع خبرنگاران به اهمیت و ضرورت حفاظت از اراضی ملی و دولتی اشاره کرد و اظهار کرد: تیم‌های گشت و مراقبت یگان حفاظت اراضی اداره راه و شهرسازی در شهرستان ابهر به صورت روزانه در حال گشت‌زنی برای رصد اراضی ملی و دولتی تحت پوشش هستند و در صورت مشاهده موارد مربوط به تصرف این اراضی اقدامات قانونی لازم را انجام می‌دهند.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان‌های ابهر، خرمدره و سلطانیه افزود: از آغاز سال جاری تاکنون در مجموع حدود ۵ هکتار از اراضی ملی و دولتی شهرستان ابهر با تلاش عوامل یگان حفاظت اراضی اداره راه و شهرسازی شهرستان ابهر از دست متصرفان خارج و رفع تصرف شده است.
وی ارزش اراضی رفع تصرف شده را در حدود ۴۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: بازگشت این اراضی به بیت‌المال با اجرای سه فقره حکم قطعی قضائی و سه مورد رفع تصرف فوری انجام شده است.

سرداریان تاکید کرد: همچنین با پیگیری‌های به عمل آمده از آغاز سال‌جاری هشت فقره پرونده قضائی کیفری (جرایم مشهود) برای رفع تصرف اراضی ملی و دولتی شهرستان ابهر تشکیل شده است.
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان‌های ابهر، خرمدره و سلطانیه به افرادی که اقدام به تصرف زمین‌های دولتی و به صورت غیرمجاز اقدام به احداث بنا در اراضی ملی می‌کنند هشدار داد و گفت: اداره راه و شهرسازی شهرستان ابهر، خرمدره و سلطانیه از اراضی ملی و متعلق به دولت با آمادگی کامل حفاظت و حراست می‌کند و با هرگونه دخل و تصرف در این اراضی و زمین خواری به صورت قاطع برخورد کرده و با کسی اغماضی ندارد.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار