رئیس بنیاد نخبگان چهارمحال و بختیاری گفت: نخبگان و هیات‌های اندیشه‌ورز می‌توانند بر افزایش مشارکت و انتخاب گزینه اصلح در انتخابات پیش‌رو تاثیرگذار باشند.
کد خبر: ۱۱۵۳۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۵ 06 February 2024

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، یعقوب طادی ظهر امروز در نشست نخبگان با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: نخبگان و هیات‌های اندیشه‌ورز می‌توانند بر افزایش مشارکت و انتخاب گزینه اصلح در انتخابات پیش‌رو تاثیرگذار باشند.

رئیس بنیاد نخبگان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با توجه به پیشرفت قابل ملاحظه دانشگاه‌های کشور امکان انجام تحقیقات نخبگان در داخل کشور فراهم شده است و این افراد تا مقاطع دکتری و پسا دکتری امکان انجام پژوهش را دارند.

وی اضافه کرد: استخدام نخبگان در دستگاه‌های اجرایی می‌تواند موجب تحول و ایجاد حس خودباوری در این قشر شود و علاوه بر تاثیرگذاری در مسائل اقتصادی، اجتماعی و رونق تولید در مسائل سیاسی نیز می‌توانند نقش‌آفرین باشند.

طادی بیان کرد: در بسیاری از رسانه‌ها از جمله صدا و سیما هنرمندان بسیار برجسته می‌شوند، اما علی رغم احترام و استفاده به موقع از این قشر، نباید از نقش نخبگان در جامعه غافل شد.

وی خاطرنشان کرد: فعال کردن دانشگاه‌ها، پاسخ‌گویی به سوالات دانشجویان و رفع شبهات ذهنی آنان در بسیاری از موارد باعث نگرش مثبت به کارآیی نظام می‌شود که این مهم یکی از زمینه‌های حضور حداکثری مردم در انتخابات است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار