عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی کرمانشاه:
عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی کرمانشاه گفت: در انتخابات امسال مانند سال‌های گذشته شاهد حضور پرشور مردم در انتخابات خواهیم بود.
کد خبر: ۱۱۵۳۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲ 07 February 2024

سید وفا بارخدا در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: انتخابات در کشور ما برعکس کشورهای دیگر بعد مذهبی و اعتقادی نیز به همراه دارد.

وی افزود: مردم تحت هر شرایطی باید در انتخابات مشارکت داشته باشند، به ویژه زمانی که کشور ما در مقطع حساس‌تری قرار دارد، در نتیجه با شرکت در انتخابات و راهپیمایی‌ها به همه دنیا نشان می‌دهیم که علی رغم تمام مشکلاتی که وجود دارد ما وحدت خود را همچنان خواهیم داشت و به آن پایبند هستیم.

عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی کرمانشاه تصریح کرد: در تمام انتخاباتی که تا کنون داشته‌ایم ثابت کرده‌ایم که در تمام روزهای خوب و بد مردم پشت انقلاب را خالی نکرده‌اند و طبیعتاً انتخابات امسال هم مانند انتخابات سال‌های گذشته شاهد حضور پرشور مردم در انتخابات خواهیم بود.

وی عنوان کرد: انتخابات کشور ما همیشه درحد بسیار قابل قبولی سالم بوده و تخلفی که باعث شود نتیجه کلی انتخابات تغییر کند تاکنون نداشته‌ایم و نخواهیم داشت.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در خصوص مردم غرب کشور چون شاهد مشکلات اقتصادی و معیشتی بیشتری هستیم دغدغه مردم نیز در این حوزه‌ها بیشتر خواهد بود و نماینده‌هایی مورد استقبال قرار خواهند گرفت که در این حوزه‌ها بیشتر توانایی خود را به مردم اثبات کنند.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار