رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال‌ و بختیاری از تغییر مسیر راهپیمایی 22 بهمن در مرکز استان خبر داد و گفت: مسیر جدید از میدان بسیج به سمت خیابان شریعتی، چهارراه اداره برق تا مصلی امام خمینی(ره) تعیین شده است.
کد خبر: ۱۱۵۳۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰ 08 February 2024

به گزارش تابناک چهارمحال‌ و بختیاری، موسی انصاری گفت: انقلاب و نظام اسلامی در دنیایی که در اوج لیبرالیسم و مادی‌گرایی قرار داشت، بزرگ‌ترین اتفاق قرن و افتخار ملت ایران بود که فرهنگ و منش انسانی برخاسته از فقه تشیع و حاکمیت اسلامی را برپا کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با ذکر اینکه ما به عنوان سربازان حاکمیت اسلامی رسالت سنگینی در این عصر بر دوش داریم، ادامه داد: باید برای پیشبرد اهداف عالی این انقلاب و حاکمیت تلاش کنیم تا آرمان‌های متعالی محقق شوند.

وی با اشاره به جزئیات برنامه‌های بزرگداشت چهل‌ و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، اضافه کرد: در روز ۲۲ بهمن در شهرکرد برای ۲ برنامه یعنی راهپیمایی خیابانی و همایش مردم و راهپیمایان در مصلی امام خمینی(ره) تمهیدات لازم پیش‌بینی شده است.

انصاری با بیان اینکه راهپیمایی امسال با عنوان «راهپیمایی خانوادگی ۲۲ بهمن» از ساعت ۱۰ آغاز می‌شود، تصریح کرد: امسال برای افزایش بُرد رسانه‌ای، مسیر راهپیمایی در مرکز استان تغییر یافته و مسیر جدید از میدان بسیج به سمت خیابان شریعتی، چهارراه اداره برق تا مصلی امام خمینی(ره) تعیین شده است.

وی با اعلام اینکه ایستگاه‌های فرهنگی و غرفه‌های متنوع در طول مسیر راهپیمایی پیش‌بینی شده است، اضافه کرد: تمامی کمیته‌های ۲۸ گانه ستاد دهه فجر استان موظف شده‌اند غرفه‌های تبیین دستاوردها، برنامه‌های فرهنگی و پذیرایی را از ساعت هشت صبح در مکان‌های مشخص شده برپا کنند و پذیرای مردم باشند تا با توجه به قرار داشتن در اعیاد مبعث و آغاز ماه شعبان المعظم یک جشن پرشور ملی را در روز ۲۲ بهمن داشته باشیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال‌ و بختیاری با تاکید بر اینکه چشم جهانیان به راهپیمایی ۲۲ بهمن دوخته شده است، بیان کرد: حضور میدانی و شور و نشاط مردم در این روز اتمام حجتی برای تصمیم‌گیری‌ها هم در عرصه داخلی‌ و هم خارجی‌ است.

وی در پایان گفت: فضاسازی ویژه مسیر راهپیمایی و استقرار جایگاه‌ها برای رسانه‌ها، آماده‌سازی جایگاه در میدان بسیج برای برگزاری برنامه زنده صدا و سیما، آماده‌سازی و توزیع اقلام فرهنگی و پرچم در بین راهپیمایان، اتخاذ تدابیر امنیتی، ترافیکی، انتظامی و اورژانسی، در طول مسیر، اطلاع‌رسانی به‌ موقع و گسترده مسیرهای راهپیمایی مواردی هستند که از نهادهای مربوط انتظار می‌رود و به کمیته‌ها اعلام شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار