امام جمعه اهواز با تاکید بر لزوم حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات و راهپیمایی ۲۲ بهمن، بیان کرد: ‌حضور مردم در مجامع سیاسی، متمم ایمان است‌.
کد خبر: ۱۱۵۳۶۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۳ 09 February 2024

تابناک خوزستان: حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی‌فرد در خطبه‌های نماز جمعه امروز (۲۰ بهمن‌ ماه) با توصیه به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: بهترین و برجسته‌ترین عمل در این ماه استغفار از گناه است، ابتدا باید روح و جسم شخم زده شود و موانع یعنی گناهان برداشته شوند تا به استقبال ماه بعد برویم‌.

او با اشاره به آثار صلوات فرستادن، گفت: ماه بعد، ماه صلوات است. یکی دیگر از نام‌های این ماه، شفاعت است. بت نفس انسان، هوای نفس است که عامل همه بدبختی‌هاست. صلوات فرستادن در ظاهر فقط صلوات است، اما در باطن تسلیم شدن در برابر خداوند متعال است.

امام جمعه اهواز با تبریک عید مبعث و حلول ماه شعبان و اعیاد شعبانیه و روز پاسدار و روز جانباز، گفت: ماه شعبان، ماه شکستن بت‌ها از جمله بت شکم‌پرستی، زن‌پرستی و پول‌پرستی است.

وی با اشاره به اقدامات اخیر سربازان گمنام امام زمان (عج) بیان کرد: ضربه زدن به عناصر اصلی و فرعی موساد در ۲۸ کشور جهان بزرگترین یا یکی از بزرگترین ضربات به این سازمان است. بسیاری از انفجارها و کارهایی که انجام می‌دهند، توسط جاسوسان آن‌هاست.

موسوی‌فرد گفت: آماده هستیم اما باید بیشتر آماده شویم، مردم اگر جایی چیز مشکوک دیدند، مانند همیشه اطلاع‌رسانی کنند.

وی درباره دستاوردهای نظام، بیان کرد: حدود ۱۶۰۰ طرح آماده افتتاح در خوزستان داریم. ما مردم از مسئولان نمی‌گذریم، اگر این موارد را به خوبی اطلاع‌رسانی نکنند. دستاوردهای بزرگ باید اطلاع‌رسانی شوند، هرچند برخی گرانی‌ها را می‌بینیم، اما این همه دستاورد بزرگ داریم.

امام جمعه اهواز با تاکید بر لزوم اطلاع‌رسانی دستاوردهای نظام توسط رسانه‌ها، اظهار کرد: اگر انقلاب را دوست دارند باید کارهایی که انجام شده است اطلاع‌رسانی شوند. استان و کشور را سوخته جلوه ندهید، اگر این‌گونه جلوه دهیم سرمایه‌گذاران کجا بروند؟

وی با تاکید بر لزوم حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات و راهپیمایی ۲۲ بهمن، بیان کرد: ‌حضور مردم در مجامع سیاسی، متمم ایمان است‌، این همه کار انجام شده و چند خطا هم شده است، افراد را دلسرد نکنید، به یکدیگر تلفن نزنید که رای ندهید.

موسوی‌فرد با بیان اینکه آنچه این انقلاب را حفظ کرده، جامه ایمانی است، گفت: از سرنوشت حکومت علوی عبرت بگیریم، مردم صحنه را خالی کردند. اکنون هم دشمنان می‌خواهند با تبلیغات سوء و بمباران ناامیدی، که شب و روز انجام می‌دهند، این کار را انجام دهند.

وی افزود: به تعبیر حضرت آقا می‌خواهیم به قله برسیم که قطعا سختی هم دارد. به قوه الهی، این حکومت در حال فراهم کردن بستر حکومت جهادی امام عصر (عج) است.

امام جمعه اهواز گفت: ما ۴۵ سال است تحریم هستیم، پیامبر اکرم (ص) ۲۳ سختی کشید. دین به من و شما همین‌طوری نرسیده است طبیعتا سختی هم است. به تعبیر حضرت آقا اگر سخت نبود وقتی به قله می‌رسیدیم، باید شک می‌کردیم.

وی بیان کرد: مردم ایران اسلامی ۴۵ سال در کنار انقلاب ایستادند و خواهند ایستاد و تا آخرین لحظه کنار رهبر معظم انقلاب اسلامی خواهند بود.

موسوی‌فرد گفت: جامعه ایمانی برای اینکه سربلند باشد استقامت می‌خواهد. آن‌ها نتوانستند با حاج سلیمانی و ابوالمهدی المهندس رو در رو مواجه شوند و آن‌ها را بزدلانه ترور کردند.

وی بیان کرد: آمریکای جهان‌خوار به خود می‌بالد و می‌گوید قدرت اول دنیاست که نیست. همین آمریکا را این بچه حزب‌اللهی‌ها، انقلابی‌ها، غزه، لبنان و عراق در هم ریختند و دیگر هیمنه‌ای ندارد. اگر مرد است با نظامیان ما، حماس و غزه بجنگد نه اینکه شب و روز زنان و کودکان بی‌گناه را بمباران کند.

امام جمعه اهواز گفت: مردم در صحنه‌های گوناگون انقلاب حضور داشته‌اند، این مردم از رفتار مسئولان گله‌مندند اما رفتار مسئولان را از انقلاب جدا می‌کنند.

منبع/ایسنا

برچسب ها: نماز جمعه ، خوزستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار