مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه از تجهیز و راه اندازی چهار حلقه چاه در محله های گلستان، الهیه و چاه ۲ کمربندی و ۴۰۴ ارتش خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۳۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸ 10 February 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا رضا داودی اظهار کرد: چاه های محله های گلستان، الهیه و چاه ۲ کمربندی (از مهمترین تأمین کننده های مخزن الفتی نیا - منبع تغذیه شبکه آب شرب مناطق مرکزی و جنوبی شهرستان کرمانشاه) که به دلیل سوختگی شناور و نقص فنی در پمپ، دچار مشکل شده بودند، پس از بررسی های کارشناسانه، تجهیز و مجددا وارد مدار بهره برداری شدند.

وی افزود: این عملیات به همت اکیپ بهره برداری و با همکاری واحد اجرائیات و بدون قطعی آب، طی سه روز انجام شد.

مدیر عامل شرکت آبفا استان کرمانشاه تصریح کرد: چاه ۴۰۴ ارتش نیز که به دلیل کم آبی دچار مشکل شده بود، طی عملیاتی دو روزه مجددا راه اندازی شد.

وی یادآور شد: این چاه از مهمترین منابع تأمین کننده آب شرب مخزن زینبه است. این مخزن، تأمین کننده آب شمال شرق کرمانشاه است که به دلیل کاهش آبدهی آسیب دیده بود. خوشبختانه با تعویض الکتروپمپ چاه مذکور و افزایش عمق، مجددا وارد مدار بهره برداری شد.

داودی با قدردانی از اهالی منطقه به خاطر همکاری با پرسنل آبفا در زمان تجهیز چاه افزود: با انجام این عملیات دبی آب این چاه از ۲۵ لیتر بر ثانیه به ۳۸ لیتر برثانیه افزایش یافت و مشکل کم آبی جمعیتی بالغ بر۲۰ هزار نفر مرتفع شد.

استان ۲ میلیون نفری کرمانشاه ۳۷۰ هزار مشترک آب دارد که از این تعداد بیش از ۳۰۰ هزار مشترک مربوط به کلانشهر یک میلیون نفری کرمانشاه است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار