سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مهدی‌شهر گفت: نمایشگاه صنایع‌دستی، لبنیات و مواد غذایی، گرامیداشت شهیده صدیقه رودباری به مناسبت دهه مبارک فجر در مهدی‌شهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۵۳۸۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۹ 10 February 2024

به گزارش تابناک سمنان، مهدی متقی، سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مهدی‌شهر ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت چهل و پنجمین طلیعه انقلاب اسلامی ایران و گرامیداشت یاد شهیده صدیقه رودباری، نمایشگاه صنایع‌دستی، لبنیات و مواد غذایی فجر در شهرستان مهدی‌شهر برگزار می‌شود.

وی افزود: این نمایشگاه از ۲۳ تا ۲۶ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۶ تا ۲۱ در سالن انقلاب اسلامی واقع در خیابان المهدی (عج) مهدی‌شهر برگزار می‌شود.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مهدی‌شهر گفت: علاقه‌مندان برای اخذ غرفه در این نمایشگاه و کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۰۱۳۶۴۵۲۲ تماس بگیرند.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مهدی‌شهر خاطرنشان کرد: این نمایشگاه با همکاری فرمانداری، اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، اداره ورزش و جوانان، اداره بهزیستی شهرستان مهدی‌شهر و شهرداری و شورای اسلامی این شهر برگزار می‌شود.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار