مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از ساخت مجتمع‌های فرهنگی در منطقه نور و سرخ‌رود خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۳۹۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۷ 20 October 2015
به گزارش تابناک مازندران ، احد جاودانی ظهر سه‌شنبه در مجتمع فرهنگی هنری پیامبر اعظم «ص» شهرستان نور گفت: در شهرهایی که سینما وجود ندارد با استفاده از مجتمع‌هایی که داریم اقدام به پخش فیلم به‌صورت سینما دیجیتال خواهیم کرد.
وی افزود: هنر و صنعت سینما تأثیرات شگرفی بر اندیشه مردم دارد و ما باید از این صنعت برای انتقال مفاهیم عالی انسانی و الهی استفاده کنیم، هنر می‌تواند همه رخدادها را در طول تاریخ ماندگار کند.
وی افزود: دوربین تصویربرداری معجزه می‌کند، فیلم‌های عاشورایی و دینی همچون فیلم محمد رسول‌الله در تمام دنیا توانست تأثیرگذار باشد و اسلام را به دنیا معرفی کند، به‌گونه‌ای که حتی هزاران منبر و کتاب از انعکاس آن حتی به خود مسلمانان نتوانستند موفق باشند.
جاودانی با اشاره به فیلم‌های مهم تاریخی و دینی، انتقال ارزش‌های دینی از طریق سینما و تلویزیون بسیار حائز اهمیت دانست.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران تصریح کرد: چهره رحمانی اسلام باید به جهان شناسانده شود و این امر با صنعت سینما محقق می‌شود، همان‌طور که هم‌اکنون در رسانه‌های دنیا علیه اسلام جنگ‌های عظیم رسانه‌ای راه انداخته‌اند.
این مسئول فرهنگی و هنری استان بیان کرد: در فیلم محمد رسول‌الله «ص» رحمانیت اسلام، وجوهات اخلاقی دین و انسان‌دوستی پیامبر و اسلام به‌خوبی به تصویر درآمدهاست.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار