کد خبر: ۱۱۵۴۰۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۹ 12 February 2024

هما خوزستان

مینا فراز


ماه شعبان با اعیادش آمد ماهی سراسر شور و شادی مست و خرامان از ولادت امامین ، نخست باید جشن گرفت میلاد عشق والا مقام را آن شاه شهیدان را امام بی رأس را حسین ابن علی علیه السلام را، روزی برای شادی بر آمدن امام دوم شیعیان است. در مبارک این روز بهتر است افلاکیان و فرشتگان سخن بگویند. زبان آدمی که قاصر است از این همه جلال و شکوه امام همام.

عشق و ارادت به امام حسین علیه السلام زن و مرد نمی شناسد، پیر و جوان و خردسالان ، او فرزند حضرت فاطمه زهرا ( س)ست دختر پیغمبر ، همین کافیست برای عالی بودن. او فرزند حیدر کرار است همین کافیست برای والا بودن ، او پدر علی اکبر جوان نامدار کربلا، علی اصغر شهید شش ماهه کربلا است همین کافیست برای عظمتش، پدر رقیه (س)یتیم دشت نینوا اما نه برای بیان عظمتش باید گفت او حسین است سید جوانان اهل بهشت.

کشتی نجات است او که می تواند جهانیان را به سرمنزل مقصود رساند. نامش در قلب عاشقانش حکاکی شده است، همه را مجذوب خود می کند، خورشید بی فروغ است او را در کربلا نه بلکه هر کجا باشی می توانی حس کنی، توسل و تمسک به این ستار هستی منجر به رستگاری می شود.

روز ولادت حضرت امام حسین علیه السلام به عنوان روز پاسدار نامگذاری شده است ، روزی برای تجلیل از سبزپوشان که پروانه وار دور وطن می چرخند و از آن پاسداری می کنند. ریشه آنها به قیام امام حسین علیه السلام وصل است. پاسداران آگاهانه انتخاب می‌کنند، شجاعانه می‌جنگند، غریبانه زندگی می‌کنندو مظلومانه شهید می‌شوند.

آنها در آسمان امن کشور همچون ستاره ای ناپیدا میدرخشند و حراست می کنند از انقلاب اسلامی، ایران و ایرانی.

رسانه وزین هما خوزستان فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و ولادت حضرت امام حسین علیه السلام و روز پاسدار را تبریک می گوید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار