استاندار ایلام با اشاره به بحث انتخابات و ضرورت همکاری همه دستگاه‌ها، گفت : طی ۳۹ انتخابات،  ایلام همواره استان برتر کشور از نظر مشارکت بالا در انتخابات بوده و بار دیگر این افتخار تکرار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۵۵۲۵۱
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۹ 20 February 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ حسن بهرام نیا در نشست شورای اداری استان، ضمن گرامی‌داشت هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) و نیمه شعبان، اظهار کرد :طی ۳۹ انتخابات،  ایلام همواره استان برتر کشور از نظر مشارکت بالا در انتخابات بوده و بار دیگر این افتخار تکرار می‌شود.

 بهرام‌نیا بیان داشت: مردم به وظیفه و حق خود آشنا هستند و با حضور پُرشور سرنوشت خود را تعیین می‌کنند و در تشکیل بدنه حاکمیت نقش خواهند داشت. 

استاندار ایلام در ادامه از آغاز طرح «امید آینده» خبر داد و گفت: برای نشاط عمومی و پمپاژ امید در قالب جشن‌های ایام نیمه شعبان طرح «امید آینده» از فردا آغاز و تا ۱۱ اسفند ادامه‌ دارد. 

 بهرام‌نیا بیان کرد:  برگزاری نمایشگاه‌ها و برپایی غرفه‌ها در حوزه‌های مختلف توسط معاونت اقتصادی استانداری ایلام در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به بحث انتخابات و ضرورت همکاری همه دستگاه‌ها، تاکید کرد: هرگونه ماموریت خارج از استان، مگر در موارد ضروری، ممنوع است.

نماینده عالی دولت در استان ایلام تاکید کرد: هیچ مدیری و یا فرمانداری حق حمایت از هیچ کاندیدایی را ندارند کما این‌که تاکنون مدیران در این راستا خوب رعایت کردند و به قانون پایبند بودند.

 بهرام‌نیا گفت: همه عوامل اجرایی و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات  اصل بی‌طرفی را رعایت کنند و باید پای‌بند به قانون باشند. همکاری همه دستگاه‌ها از جمله شرکت توزیع نیروی برق استان، شرکت گاز و دیگر دستگاه‌ها برای تکمیل زیرساخت‌ها برای برگزاری انتخابات ضروری است.

وی افزود : مکان‌های درنظر گرفته شده برای اخذ رای، باید تا قبل از شروع فرآیند برگزاری انتخابات به‌طور مستمر مورد بازدید قرار گیرد و اطمینان حاصل شود که محل اخذ رای  برخوردار از همه امکانات مورد نیاز باشد.

استاندار ایلام بیان داشت: مدیران از هر اقدامی که موجب تشویش اذهان عمومی و نارضایتی عمومی می‌شود جلوگیری کنند.

وی تاکید کرد: ستاد بحران استان و شهرستان‌ها در انتخابات درحال آماده باش کامل باشند و  دستگاه‌های زیرساختی و خدماتی با تمام توان پای کار بیایند.

نماینده عالی دولت در استان ایلام تصریح کرد: ستاد انتخابات استان بسترساز و تسهیل‌گر انتخاباتی پرشور  است که در این راستا فرمانداران و مدیران در جهت شور انتخاباتی همه تلاش خود را به‌کار گیرند.

وی با اشاره به نواخته شدن زنگ«روایت پیشرفت» در تاریخ ۲۱ بهمن‌ماه در شهرستان بدره هم‌زمان با سراسر استان، گفت: از آن روز تا به امروز ۸۵ هزار دانش‌آموز در قالب طرح «روایت پیشرفت» و در قالب انشا دستاوردهای دولت را بیان کردند.

وی اضافه کرد: ۱۵ اسفندماه عملکرد مدیران روابط عمومی ارزیابی و در دو حوزه انعکاس دستاوردهای دولت و انتخابات ارزیابی می‌شوند‌.

استاندار ایلام در پایان با بیان این‌که نهضت زیباسازی نمای بیرونی و داخلی ادارات در استان آغاز شده است، افزود: باید هر چه سریع‌تر نسبت به زیباسازی سردرب ادارات تحت مدیریت اقدام نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار