مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه بسیاری از موفقیت‌ها و دستاورد‌ها با حضور زنان به‌دست آمده است، گفت: به برکت انقلاب اسلامی، مشارکت اجتماعی دختران دانش‌آموز بیشتر از ۵۰ درصد افزایش یافته است.
کد خبر: ۱۱۵۵۴۲۲
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۲ 21 February 2024

به گزارش تابناک زنجان، علی اسماعیلی ظهر امروز (چهارشنبه، دوم اسفند ماه) در همایش هزار نفری دانش‌آموزان دختر رای اولی شهر زنجان، اظهار کرد: انقلاب اسلامی دستاورد‌های بسیاری به ارمغان آورده است. در ۴۵ سال گذشته، مشارکت اجتماعی دختران دانش‌آموز زیر ۲۵ درصد بوده که به برکت انقلاب اسلامی این مشارکت اجتماعی به بالای ۵۰ درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه دختران نیروی مولد و ستون جامعه‌اند، ادامه داد: زمانی که دختران در تعیین سرنوشت کشور سهیم شوند، یقیناً شاهد رفتار‌های موثری خواهیم بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه نشان داده شده است در صحنه‌های گوناگون همه پشتیبان انقلاب اسلامی هستیم، گفت: در انتخابات قطعاً شاهد حضور و مشارکت بالایی خواهیم بود. رای اولی‌ها باید با آگاهی در تعیین سرنوشت کشور سهیم باشند.

او با تاکید بر اینکه جوانان و دختران بازوی توانمند ساخت و پیشرفت ایران هستند، افزود: بخش زیادی از پیشرفت‌ها را مدیون زنان هستیم و در انتخابات قطعاً شاهد حضور و مشارکت پرشور زنان خواهیم بود.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار