مدیر کل صنعت ، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد : مردم شریف هم استانی می‌توانند در صورت رویت هرگونه تخلف صنفی، از طریق سامانه ارتباطی یکپارچه پاسخگویی ۱۲۴ و یا به‌صورت اینترنتی و حضوری به اداره صنعت، معدن و تجارت استان یا ادارات صمت شهرستان‌های تابعه اطلاع دهند .
کد خبر: ۱۱۵۵۴۸۵
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۸ 22 February 2024

جلسه هماهنگی خدمات سفر، برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های کمیته تنظیم و نظارت بر بازار خدمات سفر در ایام پایانی سال جاری (ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان)، با حضور اعضای اصلی برگزار گردید.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سیدامیر تیمور موسویان در خصوص اهداف و مباحث مطرح شده در جلسه گفت: این نشست به منظور هم‌فکری اعضای محترم کارگروه برای کنترل قیمت و آرامش در سطح بازار استان با حضور نمایندگان استانداری، فرمانداری شهرستان بویراحمد، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، تعزیرات حکومتی، جهادکشاورزی، پلیس امنیت اقتصادی نیروی انتظامی، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، غله و خدمات بازرگانی، تعاون روستایی، صدا و سیمای مرکز استان، شهرداری شهر یاسوج، دامپزشکی، حمل و نقل بار و مسافر شهری یاسوج و اتاق اصناف مرکز استان برگزار گردید.
مدیرکل صمت استان با اشاره ارایه گزارش برنامه‌ها و اقدامات و الزامات از سوی تمامی اعضا برای ساماندهی این ایام، افزود: نظارت و بر بازار تاثیرات بسیاری بر تمام جنبه‌های استان و کشوری خواهد داشت. از جمله؛ جلوگیری از رشد تورم، ایجاد امنیت تولید کنندگان و عرضه کنندگان، ثبات در بازار و یکی از مهم‌ترین رسالت‌های ما یعنی؛ کمک به معیشت مردم شریفمان.
موسویان با بیان اینکه نظارت و بازرسی بدون مسامحه با متخلفان در این ایام شدت خواهد یافت، گفت: تاریخ مقدماتی بازرسی‌ها اول اسفند لغایت ۱۵ اسفند و بازرسی‌های اجرایی و عملیاتی، از ۱۶ اسفند سالجاری تا ۲۴ فروردین سال آینده خواهد بود.
وی ادامه داد: مردم شریف هم استانی می‌توانند در صورت رویت هرگونه تخلف صنفی، از طریق سامانه ارتباطی یکپارچه پاسخگویی ۱۲۴ و یا به‌صورت اینترنتی و حضوری به اداره صنعت، معدن و تجارت استان یا ادارات صمت شهرستان‌های تابعه اطلاع دهند تا در اسرع وقت به شکایات و گزارش‌های مستند و واقعی، رسیدگی شود که به امید و یاری خداوند منان، شاهد تعادل در بازار باشیم.
موسویان با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه نیز جهت تنظیم بازار در این ایام پیش بینی شده است، گفت: برای جلوگیری از افزایش قیمت خودسرانه و جلوگیری از هرگونه اقدامات برهم زننده آرامش بازار، کمیسیون نظارت جهت نرخ گذاری کالا‌های مربوط به این ایام برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار