تنور داغ انتخابات
به نظر می‌رسد بهرامی در این فضای تبلیغاتی انتخابات سعی کرده خود را از جنس دانشگاهیان معرفی کند که همین موضوع باعث واکنش یکی از تشکل‌های فعال حوزه دانشجویی شده است
کد خبر: ۱۱۵۵۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۷ 24 February 2024

تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حضور در مجامع دانشجویی و مراکز علمی و تحقیقاتی می‌تواند یکی از راه‌های موثر عیارسنجی سیاسیون باشد چرا که در اینگونه فضا‌ها معمولا سوالات از جنس واقعیت و با تحقیق و تتدیق است لذا همیشه این یک مطالبه بوده هر چند در بیشتر مواقع به تناسب توانمندی افراد به عدم حضور منجر شده است.
اخیرا محمد بهرامی کاندیدای نمایندگی مجلس در حوزه بویراحمد، دنا و مارگون، اعلام کرده که حاضر است در دانشگاه‌ها با منتظریان و روشنفکر مناظره برگزار کند. این اعلام آمادگی فی نفسه خوب به نظر می‌رسد ضمن اینکه به نظر می‌رسد بهرامی در این فضای تبلیغاتی انتخابات سعی کرده خود را از جنس دانشگاهیان معرفی کند که همین موضوع باعث واکنش یکی از تشکل‌های فعال حوزه دانشجویی شده است.

بنابراین گزارش، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد در فضای مجازی نوشت: اعلام رسمی آقای بهرامی مبنی بر آمادگی حضور در دانشگاه‌ها جهت برگزاری مناظره با آقایان روشنفکر و منتظریان در افتتاحیه ستاد انتخاباتی اش و عدم پاسخگویی به دعوت بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان به چه معنی می‌باشد؟
آیا این فقط بازی با افکار عمومی نمی‌باشد؟
نسبت واقعی خود با دانشگاه را مشخص کنید.
به نظر می‌رسد بسیج دانشجویی در این توئیت تلاش کرده به گونه‌ای نسبت به سخنان بهرامی واکنش انتقادی داشته باشد مبنی بر اینکه این کاندیدا عملا از حضور در جمع دانشجویان که عمدتا به مطالبه گری مشهورند گریزان است و تلاش دارد با در میان کشیدن پای مناظره با روشنفکر و منتظریان هم عملا عدم پاسخگویی به مطالبه دانشجویان را از اذهان پاک کند و هم به مخاطبان نشان دهد که رقبای وی توان حضور در دانشگاه و رقابت مناظره‌ای با وی را ندارند.
در این روز‌ها چنین خبر‌ها و واکنش‌هایی طبیعی است و همه کاندیدا‌ها و هوادارانشان در هر حوزه‌ای تلاش می‌کنند از هر ظرفیتی برای کسب رای و پیروزی بر رقبا استفاده کنند.
ماجرای دعوت بهرامی جالب‌تر شد!
به نظر می‌رسد دعوت بهرامی به مناظره بیشتر یک حرکت تبلیغاتی بوده، اما همین دعوت تبلیغاتی کم کم می‌رود که به دردسری برای وی تبدیل شود! و منتظریان یکی از مخاطبان مورد اشاره بهرامی به صراحت این مناظره را پذیرفته. حال باید دید بهرامی بر سر حرف خود می‌ماند یا نه!
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه دولتی یاسوج در واکنش به این دعوت بهرامی برای مناظره نوشت: پس از آنکه آقای محمد بهرامی آقایان مهدی روشنفکر و نادر منتظریان را دعوت به مناظره در دانشگاه کردند آقای منتظریان دعوت بسیج دانشجویی شهید میثمی دانشگاه یاسوج را جهت حضور در این مناظره پذیرفتند حال باید منتظر بود که آقای بهرامی در این مناظره حضور پیدا خواهند کرد یا خیر.
حال باید دید که بهرامی در این مناظره حاضر می‌شود یا اینکه به شیوه‌ای از کنار این موضوع می‌گذرد؟!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار