امام جمعه ایلام؛
امام جمعه ایلام گفت : تلاش دشمن کاهش مشارکت مردم در انتخابات است تا پایه‌های امنیت داخلی را متزلزل کند.
کد خبر: ۱۱۵۵۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۰ 24 February 2024

  به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار بیان داشت : جوامع غربی، اروپا و آمریکا را به بهشت موعود و مدینه فاضله تشبه کرده‌اند و یکی از حربه‌های دشمنان رواج مصرف گرایی، تجمل‌گرایی و دنیاگرایی در بین اقشار مختلف جامعه است.

وی افزود :  با مقایسه عملکردها و شرایط و امکانات امروز با زمان طاغوت و میزان عزتی که الان داریم باید شکرگذار این نعمات الهی باشیم، فراموش نکنیم کجا بودیم به کجا رسیدیم.

کریمی تبار ادامه داد : ایران در زمینه‌های مختلف کرده است اما دشمن سعی در القای یاس و ناامیدی و کمرنگ و بی اهمیت کردن دستاوردهای نظام را دارد.

وی خاطرنشان کرد : ساختار نظام انقلاب اسلامی ایران برگرفته از مردم سالاری و جمهوریت و متکی به آرای مستقیم مردم است و نمایندگان مجلس نیز حاصل انتخاب مردم هستند.

امام جمعه ایلام تصریح کرد : هیات‌های مذهبی در قالب مناسک و مراسم‌های دینی بیان کننده مشکلات و خواسته‌های جامعه نیز هستند ولی در مقابل احزاب و تشکل‌های غیرمذهبی هنوز نتوانسته اند همانند هیات‌های مذهبی با توده مردم ارتباط بگیرند.

وی گفت : هیات های مذهبی به عنوان مروجان دین و شرع الهی برای هدایت انسان ها، باید با روشنگری‌های خود ارتباط با خداوند، حضور در مساجد و اشراف بر مسائل را برای مردم تبیین کنند./ع

 

بیشتر بخوانید:

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار