استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت : ذخیره کالاهای اساسی شب عید و تمهیدات لازم برای تامین کالاهای اساسی، میوه و گوشت و مرغ ماه مبارک رمضان امیدوارکننده است که باید در کنار این تمهیدات، نظارت بر قیمت کالاهای اساسی و پایش قیمت‌ اجناس نیز تشدید شود.
کد خبر: ۱۱۵۵۸۱۳
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵ 25 February 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام نیا اظهار داشت :  معاونت اقتصادی استانداری ایلام با پشتیبانی اتاق بازرگانی استان و همراهی سایر دستگاه اقتصادی استان، کمیته ویژه مشارکت تولیدکنندگان، کارآفرینان و فعالین اقتصادی را تشکیل دهد و اطلاع‌رسانی لازم را در جامعه هدف حوزه کارآفرینان و فعالین اقتصادی برای حضور حداکثری و مشارکت هرچه بیشتر در پای صندوق‌های رای در تاریخ ۱۱ اسفند داشته باشند.

وی افزود : با توجه به اینکه در حوزه اقتصادی در بخش احیا و ارتقا واحدهای تولیدی اقدامات مثبتی انجام شده و واحدهای اشتغالزای زیادی در استان در آستانه افتتاح هستند ضرورت دارد طرح روایت پیشرفت اقتصادی در استان اجرا شود.

بهرام نیا مطرح کرد :  تعدادی از غرفه‌های دائمی میدان ارغوان شهر ایلام و سایر شهرهای استان صنایع‌دستی، گردشگری و سوغات استان را عرضه می‌کنند.

وی با اشاره به تردد مسافران نوروزی که قصد دارند از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی از سایر استان‌ها به استان ایلام سفر کنند، به مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تاکید کرد تمهیدات لازم را برای تامین اتوبوس اتخاذ کند./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار