نایب رئیس اتحادیه هتلداران کرمانشاه از آمادگی هتل‌های کرمانشاه برای پذیرایی از مسافران نوروزی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۶۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵ 03 March 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان سیروس گل عنبر در خصوص آخرین وضعیت هتل های کرمانشاه در آستانه تعطیلات نوروز، گفت : در استان کرمانشاه حدود ۲۲ هتل با ظرفیت ۱۵۷۵ تخت وجود دارد که به مانند سالهای گذشته امسال هم میزبان مسافران نوروزی خواهند بود. 

وی افزود: هتل های کرمانشاه نوسازی و بهینه سازی امکانات و تجهیزات خود را در دستور کار قرار داده اند تا بتوانند میزبانی شایسته ای را از میهمانان نوروزی داشته باشند. 

نائب رئیس اتحادیه هتلداران کرمانشاه تصریح کرد: هتل های کرمانشاه برای ایام نوروز هیچ افزایش قیمتی را در دستور کار ندارند و با توجه به کسادی که در زمستان داشته اند، امیدوارند در نوروز  بتوانند پذیرای حجم قابل توجهی از مسافران و میهمانان نوروزی باشند. 

وی از افزایش بازرسی و نظارت بر هتل های کرمانشاه در آستانه نوروز هم خبر داد و گفت: به این منظور تیم های نظارتی با حضور نمایندگانی از دستگاه های مختلف همچون میراث فرهنگی، دانشگاه علوم پزشکی و... تا پایان تعطیلات نوروز بر فعالیت هتل های استان نظارت خواهند داشت. 

گل عنبر در ادامه در خصوص شرایط هتل ها و میهمانپذیرهای کرمانشاه در سال جاری هم گفت: متاسفانه هتل های کرمانشاه در سال ۱۴۰۲ شرایط چندان مطلوبی را سپری نکردند. 

وی یادآور شد: هرچند هتل های پنج و چهار ستاره بصورت میانگین بیش از ۵۰ در صد از ظرفیتشان تکمیل بود، اما میهمانپذیرها شرایط چندان مناسبی نداشتند و تنها ۲۰ و نهایتا ۳۰ درصد از ظرفیتشان تکمیل می شد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار